کد خبر: ۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
سونی با اعمال تغییراتی اساسی در بخش‌های مختلف، در پی ارتقای عملکرد و بازدهی است. جدیدترین اقدام سونی در این راستا را می‌توان ادغام سه مجموعه Sony Mobile Communication، Sony Imaging Products & Solutions و Sony Home Entertainment & Sound دانست.
به گزارش آی تابناک : سونی با اعمال تغییراتی اساسی در بخش‌های مختلف، در پی ارتقای عملکرد و بازدهی است. جدیدترین اقدام سونی در این راستا را می‌توان ادغام سه مجموعه Sony Mobile Communication، Sony Imaging Products & Solutions و Sony Home Entertainment & Sound دانست.

بخش‌های مذکور از تاریخ یکم آپریل جزئی از شرکت سونی الکترونیکس خواهند بود. تصمیم جدید سونی به این معناست که کسب و کار موبایل، دوربین‌های رده مصرف‌کننده، تلویزیون‌ها و تجهیزات صوتی خانگی صوتی همگی از این پس تحت کنترل یک کمپانی خواهند بود.

هدف از این اقدام، همکاری بهتر بخش‌های مختلف سونی بایکدیگر و امکان رقابت بهتر با دیگر فعالان حاضر است. همچنین فروش و درآمد این سه زیر مجموعه با یکدیگر به مساوات تقسیم خواهد شد تا بخش‌های ضعیف نیز بتوانند به سرعت رشد کرده و به سوددهی برسند.

sony-1.jpg

شرکت Sony Interactive Entertainment که وظیفه تولید کنسول‌های پلی‌استیشن سونی و توسعه بازی‌های آن‌ها را برعهده دارد؛ تنها شرکت با محصولات رده مصرف‌کننده است که از ادغام معاف است. البته این مسئله چندان هم عجیب نیست چراکه این زیرمجموعه، طی سال‌های اخیر عملکرد و درآمدی بسیار عالی را برای سونی بدست آورده است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار