کد خبر: ۲۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
پس از انتشار رندرهای سه بعدی از گوشی وان پلاس 8 پرو در ماه گذشته، امروز شاهد انتشار تصاویری رسمی از این گوشی هستیم که همراه با لیست کاملی از قطعات سخت افزاری و ویژگی‌های فنی آن در دسترس قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : پس از انتشار رندرهای سه بعدی از گوشی وان پلاس 8 پرو در ماه گذشته، امروز شاهد انتشار تصاویری رسمی از این گوشی هستیم که همراه با لیست کاملی از قطعات سخت افزاری و ویژگی‌های فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

ماه گذشته بود که OnLeaks، کاربر معروف و شناخته شده دنیای گوشی‌های هوشمند و توییتر، رندرهایی سه بعدی از گوشی وان پلاس 8 پرو منتشر کرد. اما این کاربر امروز اعلام کرد که علاوه بر تصاویری رسمی از این گوشی، به لیست کامی از مشخصات و ویژگی‌های فنی از آن نیز دست پیدا کرده است. اطلاعات منتشر شده از سوی این کاربر با بخش اعظمی از گزارش‌هایی که تاکنون در مورد ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی منتشر شده است همخوانی دارد.

oneplus-8-2.jpg

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی این کاربر، گوشی وان پلاس 8 پرو دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش دارای لبه‌های منحنی شکل است و همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است در بالا و سمت راست خود از یک بریدگی موسوم به Punch Hole نیز بهره می‌برد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که بالاخره قرار است دوربین بیرون جهنده که در گوشی‌های وان پلاس 7 مورد استفاده قرار گرفته بود کنار گذاشته شود.

نمایشگر گوشی وان پلاس 8 پرو طبق انتظارات دارای نرخ بروزرسانی 120 هرتزی است تا کاربران را در اجرای بهتر بازی‌ها یاری دهد. بریدگی موسوم به Punch Hole نیز قرار است دسترسی به سنسور 16 مگاپیکسلی را ممکن کند. OnLeaks همچنین اعلام کرده است که دوربین اصلی این گوشی دارای دو سنسور با وضوح 48 مگاپیکسل است که یکی از آن‌ها قرار است نقش سنسور اصلی را ایفا کند و دیگری نیز دارای زاویه دید وسیع است. در دوربین اصلی این گوشی دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود که البته هنوز نوع آن‌ها مشخص نشده است.

oneplus-8-3.jpeg

به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 8 پرو بالاخره قرار است دو عیب اصلی موجود در گوشی‌های این شرکت را برطرف کند. این گوشی برای اولین بار در بین محصولات شرکت وان پلاس از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. امکان شارژ باتری این گوشی به صورت بی‌سیم و با توان خروجی 30 وات امکان پذیر است. از سوی دیگر، گوشی وان پلاس قرار است از فناوری شارژ معکوس نیز بهره ببرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت دیگر دستگاه‌های سازگار را به صورت بی‌سیم با توان خروجی 3 وات شارژ کنند. شارژر سیمی این گوشی نیز قادر است با توان خروجی 30 وات باتری با ظرفیت 4510 میلی آمپری آن را شارژ کند.

وان پلاس 8 پرو همچنین برای نخستین بار در میان محصولات شرکت وان پلاس، دارای استاندارد محافظتی IP68 است و می‌تواند بالاترین میزان استحکام در برابر نفوذ گرد و خاک را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از میان دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 865 با قابلیت پشتیبانی از ارتباط 5G، هشت یا 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

OnLeaks اعلام کرده است که مراسم رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدید وان پلاس قرار است در تاریخ 15 آوریل (27 فروردین) برگزار شود. هنوز اطلاعاتی از قیمت دو نسخه متفاوت از این گوشی در دسترس قرار نگرفته است.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار