کد خبر: ۲۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
هایپرکار جدید لامبورگینی در یک تیزر کوتاه به نمایش درآمد. این خودرو‌ مختص پیست مسابقات است و رقیبی جدی برای فرارری FXX-K به شمار می‌رود.
به گزارش آی تابناک : هایپرکار جدید لامبورگینی در یک تیزر کوتاه به نمایش درآمد. این خودرو‌ مختص پیست مسابقات است و رقیبی جدی برای فرارری FXX-K به شمار می‌رود.

هایپرکار لامبورگینی با ۸۱۹ اسب‌بخار قدرت موتور از محصولات تولید محدود شرکت است. این خودرو‌ی جدید بر اساس مدل آونتادور است که از مشخصات ظاهری جدید و قدرت بالاتر بهره خواهد برد. لامبورگینی این هایپر‌کار پرقدرت را تنها برای استفاده از پیست مسابقات طراحی کرده است.

هایپرکار جدید لامبورگینی ارتقا یافته‌ی مدل آونتادور برای مسابقات است

برای این مدل هنوز نامی اعلام نشده است. ما تنها می‌توانیم از کلیپ کوتاهی که منتشر شده چند ویژگی ظاهری و البته رقابت با مدل فراری FXX-K را ببینیم. هایپرکار جدید لامبورگینی در این ویدیو کلیپ در پیست مودنای ایتالیا غُرش موتور خود را به رُخ می‌کشد. از نظر ظاهری در باله‌های سپر جلو تغییرات زیادی دیده و دیفیوزر پشت خودرو هم باز طراحی شده است. مانند خودرو‌های فرمول۱ یک چراغ ترمز وسط دو خروجی اگزوز قرار گرفته است.

تغییراتی که این هایپرکار نسب به مدل آونتادور دیده می‌توان به ورو‌دی‌های هوا در قسمت جلو اشاره کرد که جای هالوژن‌ها را گرفته‌اند. همچنین یک ورودی هوای بزرگ موتور روی سقف دیده می‌شود. در عقب خودرو یک بال بزرگ نصب شده که ممکن است از جنس فیبر کربن باشد.

به گفته‌ی لامبورگینی این موتور 6.5 لیتری V12 با 819 اسب‌بخار قدرت مدل ارتقا یافته‌ی آونتادور است که با 60 اسب بخار بیشتر برای مسابقه ‌آماده شده است. گیربکس ترتیبی و سیستم چهار چرخ با دیفرانسیل قفل‌شونده از دیگر مشخصات این هایپرکار است.

این هایپرکار تولید محدود تغییرات فنی زیادی در قسمت ترمز و شاسی به خود دیده است. ترمز‌های بزرگ این هایپرکار از کالیپر‌های Brembo استفاده می‌کند و تایر‌های Pirelli  قرار است در این مدل استفاده شود. همچنین سیستم تعلیق هایپر‌کار جدید لامبورگینی مدل جدیدی است که برای استفاده در پیست ساخته شده است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار