کد خبر: ۲۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 28
با اینکه دو ماه رونمایی سری گلکسی اس 20 سامسونگ می‌گذرد، کمپانی سامسونگ دست به انتشار میزان فروش سری Galaxy S20 زده است و اینطور که مشخص است فروش سری Galaxy S20 کمتر از سری Galaxy S10 بوده است.
به گزارش آی تابناک : با اینکه دو ماه رونمایی سری گلکسی اس 20 سامسونگ می‌گذرد، کمپانی سامسونگ دست به انتشار میزان فروش سری Galaxy S20 زده است و اینطور که مشخص است فروش سری Galaxy S20 کمتر از سری Galaxy S10 بوده است. دلیل آن نیز درحال حاضر کاملا مشخص است و کرونا ویروس درحال نشان دادن تاثیرات منفی خود بر روی اقتصاد و بازار خرید فروش است.

در شرایطی هستیم که بازار خرید فروش محصولاتی مثل موبایل نیز دچار صدمه از سوی کرونا ویروس شده است و نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت. با این حال این ویروس بعد از تاثیر گذاری بر روی سایر رشته‌های اقتصاد، حال به سراغ کمپانی سامسونگ نیز رفته است و همین موضوع باعث شده است تا کمپانی سامسونگ نسبت به سال گذشته تنها قادر به فروش 60 درصدی نسبت به سری Galaxy S10 باشد.

گلکسی اس 20 الترا

موضوعی که در این میان مطرح است، طول عمر گوشی‌های سری Galaxy S20 است و از آنجایی که این سری هنوز وارد سه ماه اول عرضه خود نشده مشخص نیست که در آینده نزدیک فروش آن به چه صورت خواهد بود. نکته که باید به آن توجه کنیم این است که آنالیز‌های صورت گرفته توسط سامسونگ نیز، مقایسه قرار دادن دو ماه فروش اول سری Galaxy S10 با سری گلکسی اس 20 بوده است. البته دلایل دیگری نیز باعث این شده است که فروش سری Galaxy S20 کمتر از سری Galaxy S10 باشد. یکی از دلایل آن، وجود مشکلات کوچک در بخش دوربین و سخت افزار دستگاه‌های سری گلکسی اس 20 است. البته این موارد با ارائه یک بروزرسانی طبق گفته سامسونگ حل شده‌اند اما باید دید که مسائلی مثل داغ شدن دستگاه در هنگام استفاده از شارژ وایرلس نیز با ارائه یک بروزرسانی حل شده است یا این یک مسئله سخت افزاری است.

در نظر داشته باشید که مشخص نیست که 60 درصد فروش گفته شده مختص به چه بازاری است. ممکن است این آمار و ارقام مرتبط تنها به بازار کره جنوبی باشند. همچنین سامسونگ به طور رسمی احتمال بدتر شدن اوضاع فروش این سری را یکی از بحث‌های جدی خود قرار داده است.  سری گلکسی اس 20 سامسونگ هم اکنون قیمتی بالای 900 دلار دارند و مشخص نیست که شرایط کنونی فشاری بر روی سامسونگ و قیمت گذاری آن بگذارد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار