باید به این موضوع اشاره کنیم که ردمی دیروز از دو دستگاه جدید خود با نامهای Redmi K30 Pro و K30 Pro Zoom رونمایی کرد. بخشهایی از طراحی هر دو دستگاه همانند نسل گذشته، K20 و K20 Pro است. از نمونههای آن میتوانیم به دوربین سلفی داخل بدنه اشاره کنیم.
بعد از رونمایی ردمی از این دو دستگاه، حرکت جالب دیگر Redmi، اعلام میزان فروش محصولات قبلی این خانواده بود. بدین ترتیب شاهد فروش پنج میلیون K20 و K20 Pro هستیم. نکته جالب در این میزان فروش به گفته ردمی، 2 میلیون 500 هزار کاربری است که برای اولین بار دست به خرید محصولات ردمی کرده بودند.
البته این تمام ماجرا نیست و ردمی تا الان تنها در سه ماه توانسته است تا به میزان فروش یک میلیون نسخه Redmi K30 نیز دست پیدا کند. البته با وجود رونمایی ردمی از K30 Pro و نسخه زوم آن، احتمالا شاهد فروش کم Redmi K30 باشیم. این رقم و ارقام زمانی جالب میشود که شرایط کنونی چین را با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز در نظر بگیرید. نکته دیگر در این میان، آمار 30 درصدی است که نشان میدهد تنها 30 درصد از افرادی که قصد خرید Redmi K30 را داشتند درحال حاضر اقدام به خرید این موبایل کردهاند و در آینده نزدیک شاهد بیشتر شدن رقم یک میلیونی خواهیم بود.