کد خبر: ۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 26
شیائومی با رونمایی از زیربند ردمی خود توانست تا بازار میانرده را درحد زیادی در دستان خود نگه دارد و به نحوی با ارائه دستگاه‌های میانرده تحت عنوان Redmi X، پرچمدار‌های خود را نیز با برند اصلی Xiaomi وارد بازار نماید.
به گزارش آی تابناک : شیائومی با رونمایی از زیربند ردمی خود توانست تا بازار میانرده را درحد زیادی در دستان خود نگه دارد و به نحوی با ارائه دستگاه‌های میانرده تحت عنوان Redmi X، پرچمدار‌های خود را نیز با برند اصلی Xiaomi وارد بازار نماید. سال 2019 اما شاهد حرکت جالب از ردمی و رونمایی از شرکت از Redmi K20 و نسخه پرچمدار این دستگاه، Redmi K20 Pro بودیم که در مناطق دیگر با نام Mi 9T و Mi 9T Pro نیز شناخته می‌شوند. حال فروش پنج میلیون K20 و K20 Pro توانسته است تا بار دیگر قدرتمند بودن زیربرند ردمی در دست گرفتن بازار میانرده را نشان بدهد.

باید به این موضوع اشاره کنیم که ردمی دیروز از دو دستگاه جدید خود با نام‌های Redmi K30 Pro و K30 Pro Zoom رونمایی کرد. بخش‌هایی از طراحی هر دو دستگاه همانند نسل گذشته، K20 و K20 Pro است. از نمونه‌های آن می‌توانیم به دوربین سلفی داخل بدنه اشاره کنیم.

ردمی K20

بعد از رونمایی ردمی از این دو دستگاه، حرکت جالب دیگر Redmi، اعلام میزان فروش محصولات قبلی این خانواده بود. بدین ترتیب شاهد فروش پنج میلیون K20 و K20 Pro هستیم. نکته جالب در این میزان فروش به گفته ردمی، 2 میلیون 500 هزار کاربری است که برای اولین بار دست به خرید محصولات ردمی کرده بودند.

البته این تمام ماجرا نیست و ردمی تا الان تنها در سه ماه توانسته است تا به میزان فروش یک میلیون نسخه Redmi K30 نیز دست پیدا کند. البته با وجود رونمایی ردمی از K30 Pro و نسخه زوم آن، احتمالا شاهد فروش کم Redmi K30 باشیم. این رقم و ارقام زمانی جالب می‌شود که شرایط کنونی چین را با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز در نظر بگیرید. نکته دیگر در این میان، آمار 30 درصدی است که نشان می‌دهد تنها 30 درصد از افرادی که قصد خرید Redmi K30 را داشتند درحال حاضر اقدام به خرید این موبایل کرده‌اند و در آینده نزدیک شاهد بیشتر شدن رقم یک میلیونی خواهیم بود.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار