کد خبر: ۲۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 26
بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R 2 معرفی شد ، GSC Game World سرانجام دومین و جدیدترین قسمت از فرنچایز محبوب S.T.A.L.K.E.R را رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R 2 معرفی شد ، GSC Game World سرانجام دومین و جدیدترین قسمت از فرنچایز محبوب S.T.A.L.K.E.R را رونمایی کرد.

این بازی سبک بقا و وحشت اول شخص اولین بار در سال 2007 معرفی شده بود که در بحث گرافیک رایانه‌های شخصی به واقع یک قدم تکنولوژیکی مهم محسوب می‌شد. استودیوی مستقر در کیف اکراین پس از آن Clear Sky را به عنوان پیش درآمد و Call of Pripyat را به عنوان دنباله نسخه اول عرضه کرد اما دیگر هیچ خبری از آنها در عرصه بازی‌های AAA نبود.

حالا به نظر می‌رسد توسعه S.T.A.L.K.E.R 2 مدتیست که شروع شده و این عنوان از موتور بازی سازی Unreal Engine استفاده می‌کند و احتمال بالایی وجود دارد که در انحصار فروشگاه اپیک بخاطر نحوه تقسیم درآمد بسیار عالی آنها یعنی اختصاص 88 درصد از سهم فروش به شکل مستقیم به ناشر باشد.

توسعه دهندگان S.T.A.L.K.E.R 2 (یا حداقل حساب توییتری که ادعا می‌کند نماینده آنهاست) دو توییت کلیدی پست کرده‌اند. یکی از آنها اسکرین شات S.T.A.L.K.E.R 2 در حال توسعه را نشان می‌دهد و دیگری پیامی از طرف توسعه دهندگان برای طرفداران این فرنچایز است. در هر صورت پس از سال‌ها بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R 2 معرفی شد تا طرفداران پُرشمار خود را خوشحال کند.

دومین قسمت از حماسه S.T.A.L.K.E.R به واقع جاه طلبانه‌ترین بازی ما تا به امروز است. آن را (اسکرین شات و معرفی بازی) به عنوان هدیه ما به خودتان در نظر بگیرید و در سال 2020 منتظر اخبار بیشتری باشید.

بازی مورد انتظار S.T.A.L.K.E.R 2 معرفی شد







منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار