کد خبر: ۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 26
در ادامه روند بروزرسانی و تولید گوشی‌های جدید سامسونگ در سال 2020 این شرکت جدیدترین عضو خانواده Galaxy A را با نام Galaxy A31 معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی خود انواع بروزرسانی‌ها را در همه قسمت‌ها دریافت کرده و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.
به گزارش آی تابناک : در ادامه روند بروزرسانی و تولید گوشی‌های جدید سامسونگ در سال 2020 این شرکت جدیدترین عضو خانواده Galaxy A را با نام Galaxy A31 معرفی کرد که نسبت به نسل قبلی خود انواع بروزرسانی‌ها را در همه قسمت‌ها دریافت کرده و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 سامسونگ که با عرضه گوشی‌های سری Galaxy A تلاش مجدد و نسبتاً معرفی برای حضور در بازار میان‌رده را شروع کرده در سال 2020 نیز قصد دارد این روند مقبول را ادامه دهد.

بعد از معرفی چند عضو جدید از خانواده Galaxy A و Galaxy M در سال 2020، حالا جدیدترین عضو این خانواده یعنی Galaxy A31 با یک نمایشگر نسبتاً بزرگ 6.4 اینچی Super AMOLED و رزولوشن FHD+ معرفی شده است.

GalaxyA31-3.jpg

این نمایشگر ساختار دارای بریدگی (ناچ) داشته و درون این بریدگی یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.2 جای گرفته است. بدنه دستگاه ساختاری پلاستیکی و با طراحی شبیه به اعضای دیگر خانواده گلکسی آ 2020 دارد و کاربران می‌توانند آن را در چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و سفید سفارش دهند.

GalaxyA31-4.jpg

در پشت دستگاه نیز از دوربینی چهارگانه با ساختاری شبیه به Galaxy A51 استفاده شده است. سنسور اصلی این مجموعه، 48 مگاپیکسلی بوده و از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم F2.0 استاندارد این روزهای بازار میان‌رده را با خود به همراه دارد.

GalaxyA31-1.jpg

سنسور دوم دستگاه از نوع فوق عریض یا همان اولترا واید است که 8 مگاپیکسل رزولوشن داشته و به همراه دو سنسور 5 مگاپیکسلی (یکی از نوع عمق میدان و دیگری از نوع ماکرو)، ساختار کامل ماژول دوربین دستگاه را در کنار فلاش LED یگانه دستگاه، شکل می‌دهد.

از ساختار بیرونی دستگاه که بگذریم، در داخل این گوشی از یک تراشه پردازشی مدیاتک Helio P65 استفاده می‌کند که در بخش پردازنده خود از یک CPU شش هسته‌ای با دو هسته پرقدرت Cortex-A75 و چهار هسته کم‌مصرف و جدید Cortex-A55 استفاده می‌کند. طبق اعلام شرکت سازنده، این تراشه پردازشی می‌تواند تا 20 درصد قدرتمندتر از مدل‌های مشابه با هسته‌های نسل قبلی یعنی Cortex-A73 و Cortex-A53 عمل کند که آن را به عملکردی مورد انتظار در گروه میان‌رده مخصوص سال 2020 از شرکت‌های رقیب، نزدیک می‌سازد.

البته در بخش پردازنده گرافیکی شاهد استفاده از Mali-G52 2EEMC2 هستیم که شاید قدرتی در حد گوشی‌های میان‌رده رو به بالای سال 2019 را در اختیار کاربر قرار دهد.

سامسونگ برای این گوشی دو انتخاب حافظه 4/64 و 6/128 گیگابایتی را در نظر گرفته و هر دو نسخه توانایی آدرس‌دهی و استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 512 گیگابایت را نیز دارند.

یکی از بخش‌های بسیار جذاب این گوشی باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که با استفاده از سیستم‌ شارژ سریع 15 واتی عملکرد قابل توجهی در تأمین انرژی دستگاه خواهد داشت. درگاه اتصال سیمی این گوشی نیز USB-C خواهد بود.

به هر حال سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی را در حدی پایین‌تر از Galaxy M31 با یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین پشت 64 و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و همچنین نسخه 6/64 گیگابایتی قرار دهد.

GalaxyA31-2.jpg

در نظر داشته باشید که گوشی Galaxy M31 در حال حاضر در بازار با قیمت حدود 205 دلار عرضه شده است و با این اوصاف باید انتظار قیمت زیر 200 دلار را برای آن داشته باشیم. این شرکت هنوز زمان عرضه رسمی Galaxy A31 به بازار را اعلام نکرده است.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار