کد خبر: ۲۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 26
سری بازی‌های Crysis را می‌توان جزو محبوب‌ترین عناوین EA و Crytek دسته بندی کرد؛ متأسفانه چند سالی از انتشار آخرین نسخه این بازی می‌گذرد؛ با این وجود خبر خوب برای طرفداران و گیمرها، انتشار نسخه جدید بازی کرایسیس و یا یک نسخه ریمستر از آن است که به تازگی خبرساز شده است.
به گزارش آی تابناک : سری بازی‌های Crysis را می‌توان جزو محبوب‌ترین عناوین EA و Crytek دسته بندی کرد؛ متأسفانه چند سالی از انتشار آخرین نسخه این بازی می‌گذرد؛ با این وجود خبر خوب برای طرفداران و گیمرها، انتشار نسخه جدید بازی کرایسیس و یا یک نسخه ریمستر از آن است که به تازگی خبرساز شده است. در ادامه شاهد تریلر جدید Crytek با مضمونی مشکوک و جزئیات بیشتر خواهیم بود.

سری بازی‌های کرایسیس در سبک شوتر اول شخص بوده و گیم پلی، داستان، خلاقیت، گرافیک و جزئیات بالایی را به نمایش می‌گذارند که در زمان خود کم نظیر و مثال زدنی بودند. علی رغم طرفداران بسیار زیاد، EA و شرکای آن که در خلق بازی‌های Crysis نقش داشتند، مدتی است که از فکر نسخه جدید این بازی بیرون آمده‌اند. با این وجود روزنه‌های امیدی که به تازگی دیده می‌شوند، خبر از یک عنوان جدید می‌دهند.

CRY-2.jpg

شرکت کرای تک، صاحب امتیاز موتور بازی CryEngine است که تا کنون چند نسخه از این موتور بازی سازی را معرفی کرده است. این شرکت در آخرین تیزر تبلیغاتی نسخه جدید CryEngine، محیطی از بازی Crysis را به نمایش می‌گذارد که احتمالاً به معنی ساخت یک عنوان جدید و یا ریمستر از این بازی است. کمپانی EA تا پیش از این تأیید کرده بود که در حال کار بر روی یک عنوان ریمستر جدید است که بسیار هیجان انگیز بوده و علاقه‌مندان را شگفت زده خواهد کرد.

وقتی صحبت از طرفداران EA می‌شود، نادیده گرفتن طرفداران کرایسیس غیر ممکن است. حتی گیمرهای بسیاری همچنان به نصب و اجرای این بازی پرداخته و مایکروسافت نیز به دلیل تقاضای بالا، پشتیبانی از Crysis, Crysis 2 و Crysis 3 را به سرویس ایکس باکس اضافه کرد. کنسول‌های بازی نسل نهم تا پایان سال جاری معرفی خواهند شد؛ در نتیجه زمان مناسبی برای ساخت یک نسخه جدید از سری بازی‌های Crysis است. همچنین با توجه به تریلر و گفته‌های EA، به نظر می‌رسد که یک نسخه جدید از کرایسیس در راه بوده و کرای تک و الکترونیک آرتز، طرفداران این بازی را فراموش نکرده‌اند.

در ادامه می توانید شاهد تریلر CryEngine با صحنه هایی از کرایسیس باشید:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار