کد خبر: ۲۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
چند سالی است که شاهد حضور «هوآوی» در بخش تولید لپ تاپ و الترابوک هستیم. این شرکت به تازگی Huawei MateBook D15 را با سخت افزارهای جدید به روزرسانی کرده و شاهد معرفی رسمی آنها هستیم.
به گزارش آی تابناک : چند سالی است که شاهد حضور «هوآوی» در بخش تولید لپ تاپ و الترابوک هستیم. این شرکت به تازگی Huawei MateBook D15 را با سخت افزارهای جدید به روزرسانی کرده و شاهد معرفی رسمی آنها هستیم. به دنبال یک لپ تاپ مناسب با سخت افزارهای جدید و مدرن هستید؟ با Huawei MateBook D15ها آشنا شوید.

سری جدید لپ تاپ‌های Huawei MateBook D15 از نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح FHD و پنل IPS بهره می‌برند. به مانند همیشه، هوآوی از پنل های مرغوب و با کیفیت IPS با دقت رنگ و جزئیات بالا بهره می‌برند. Huawei MateBook D15های جدید در دو مدل عرضه می‌شوند. این دو پیکربندی عرضه می‌شوند اما نکته جالب توجه، استفاده آنها از پردازنده‌های AMD Ryzen 3000 است.

Huawei-M-3.jpg

این در حالی است که به زودی شاهد عرضه لپ تاپ‌هایی با پردازنده‌های Ryzen 4000 خواهیم بود. تفاوت این دو مدل تنها استفاده از حافظه ذخیره سازی و پردازنده متفاوت است. دو پردازنده منتخب هوآوی شامل مدل‌های Ryzen 5 3500U و Ryzen 7 3700U است. MateBook D15های جدید دارای دو حافظه ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایت SSD M.2 هستند که از گذرگاه PCI-E استفاده کرده و از پروتکل NVME پشتیبانی می‌کنند.

Huawei-M-2.jpg

فریم دور نمایشگر تنها 5.3 میلی متر بوده و نسبت نمایشگر به این فریم، 87 درصد است. همچین میت بوک های جدید نیز از HUAWEI Share برخوردار شده‌اند. با تکیه بر HUAWEI Share می‌توانید گوشی‌های هوشمند این شرکت را به لپ تاپ‌های هوآوی متصل کنید. این دو محصول از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز بهره می‌برند. وزن لپ تاپ‌های MateBook جدید تنها 1.53 کیلوگرم بوده و سیستم عامل ویندوز 10 نسخه Home را به همراه دارند.

شدت نور نمایشگرها 250 نیت اعلام شده و دیگر ویژگی‌های آن شامل رابط USB-C، HDMI2.0، رابط USB 3.0، رابط USB 2.0، پشتیبانی از شبکه IEEE 802.11a/b/g/n/ac و Bluetooth 5.0 می‌شوند. هوآوی تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری لپ تاپ‌های جدید MateBook D15 نکرده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار