کد خبر: ۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
یک شرکت خودروساز چینی در پی شیوع بیماری کووید-19 و سقوط 79 درصدی فروش خودرو در این کشور، اقدام به راه اندازی سرویس فروش آنلاین و غیرحضوری و تحویل کلید خودرو با پهپاد کرده است.
به گزارش آی تابناک : در حالی که بیماری همه گیر کووید-19 در سراسر جهان گسترش یافته، مشاغل و اقتصاد بسیاری از کشورهای درگیر را در تنگنا قرار داده است. به عنوان مثال طبق اعلام اتحادیه تولیدکنندگان خودرو در چین، صنعت خودرو در چین در ماه فوریه با کاهش 79 درصدی فروش مواجه شده است.

اکنون شرکت خودروساز "جیلی" برای متوقف کردن این روند کاهشی، یک برنامه خرید آنلاین را همراه با تحویل به درب خانه راه اندازی کرده است. این شرکت نه تنها خودروها را قبل از تحویل، کاملا ضد عفونی می کند، بلکه با تحویل کلید خودرو با پهپاد در مناطق منتخب، نیاز به معامله چهره به چهره را از بین می برد.

شرکت جیلی سیستم سفارش آنلاین خود را در تاریخ 10 فوریه به عنوان یک فروشگاه برای مشتریان چینی به منظور انتخاب خودروها، بررسی مشخصات، خرید بیمه و تحویل غیرحضوری به محل کار یا خانه راه اندازی کرده است.

این پورتال آنلاین به عنوان واسط اصلی که از آن سفارشات برای پردازش به نمایندگی های محلی ارسال می شود، خدمت می کند. خریداران حتی می توانند رانندگی آزمایشی خودروی مورد نظر خود را انجام دهند.

شرکت جیلی برای اطمینان از بهداشتی بودن فرآیند خرید و تحویل، خودروها را قبل از تحویل کاملا ضد عفونی می کند و اکنون یک امکان دیگر به این فرآیند اضافه کرده است. بدین ترتیب از این پس پهپادها کلید خودرو را درب منزل به مشتریان تحویل می دهند.

پهپادها کلیدها را از نمایندگی منتقل می کنند و آنها را درب منزل مشتری تحویل می دهند.

این کار حداقل یک نفر را در زنجیره تحویل از میان برمی دارد تا موجب کاهش شیوع بیماری کووید-19 شود. ضمن اینکه استفاده از پهپاد جذابیت بالایی در نظر مشتریان دارد و برای این خودروساز، تبلیغ هم می شود.

شرکت جیلی همچنین ماه گذشته یک شاسی بلند جدید موسوم به "Icon" به بازار عرضه کرد که برای اولین بار است که یک خودرو دارای سیستم تصفیه هوا با مجوز N95 است. این خودرو که به طور مستقیم در واکنش به شیوع کروناویروس ساخته شده، با سیستم تهویه هوای خود به فیلتر کردن باکتری ها و ویروس ها می پردازد.

جیلی می گوید که از زمان راه اندازی سیستم خرید و تحویل آنلاین جدید، بیش از 10 هزار خودرو فروخته و از 110 هزار خریدار بالقوه دیگر نیز بهره مند شده است.




منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار