کد خبر: ۲۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
فولکس‌واگن سامبا تایپ۲ با موتور الکتریک قرار است مدل ارتقا یافته از این خودروی‌ خاطره انگیز باشد. این مدل موتور ۸۲ اسب بخار تمام الکتریک خواهد داشت.
به گزارش آی تابناک : فولکس‌واگن سامبا تایپ۲ با موتور الکتریک قرار است مدل ارتقا یافته از این خودروی‌ خاطره انگیز باشد. این مدل موتور ۸۲ اسب بخار تمام الکتریک خواهد داشت.

این خودرو با نام e-Bulli حاصل همکاری ولکس‌واگن با eClassics است که در زمینه ارتقا و بازسازی خودرو‌های کلاسیک به مدل تمام الکتریک تخصص دارد. پس از رونمایی از بیتل کلاسیک تمام الکتریک این بار نوبت واکس‌واگن سامبا تایپ ۲ است. این خودرو قرار است تغییرات کلی داشته باشد.

موتوری که در سامبا تایپ۲ به کار گرفته می‌شود همان موتور مدل e-UP است. این موتور ۸۲ اسب بخار قدرت دارد و سامبا تایپ ۲ رسماً قوی‌ترین مدل تولیدی تمام الکتریک از این سری خواهد بود. با این موتور سرعت حداکثر سامبا تایپ ۲ به 81 مایل(130 کیلومتر در ساعت) می‌رسد که 16 مایل بیشتر از مدل کلاسیک اولیه است.

باطری لیتیوم یون 45 کیلووات ساعت این مدل ارتقا یافته تا پیمایش 124 مایل شارژ دهی دارد. مدت زمان شارژ شدن این باطری از صفر تا 80 درصد در 40 دقیقه انجام می‌شود.

فولکس‌واگن سامبا تایپ۲ با موتور الکتریک تغییرات رفاهی زیادی به خود دیده است

از موارد ارتقا یافته‌ای که eClassic برای این مدل در نظر گرفته سیستم تعلیق ارتقا یافته‌ی تنظیم شونده است. این سیستم تعلیق در چهار چرخ این خودرو بکار گرفته‌ شده تا احساس راحتی موقع رانندگی به سرنشینان انتقال دهد. به علاوه سیستم ترمز سامبا تایپ۲ دیسک‌های خنک شونده خواهد داشت.

تغییرات ظاهری خارجی در این مدل جدید تنها به چراغ‌های ال ای دی محدود شده است. اما داخل این خودرو تغییرات زیادی به خود دیده است. تعویض دهنده خودکار، دکمه استارت، صندلی‌های دو رنگ سفید-نارنجی و کفی چوبی طرح جزیره‌ای از موارد جالب توجه هستند.

مانند همتای بیتل ارتقا یافته، این مدل نیز دارای سیستم هوشمند با صفحه‌ی لمسی است که اطلاعات و امکانات مختلف را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این خودرو در آلمان با قیمت 64.900 یورو به فروش‌ می‌رود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار