کد خبر: ۲۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
در روزهایی که نمی‌توان به سینما رفت، می‌توان سینما را به خانه آورد! ردمی اسمارت TV Max تلویزیون 98 اینچی شیائومی است که امروز به صورت رسمی معرفی شده.
به گزارش آی تابناک : در روزهایی که نمی‌توان به سینما رفت، می‌توان سینما را به خانه آورد! ردمی اسمارت TV Max تلویزیون 98 اینچی شیائومی است که امروز به صورت رسمی معرفی شده. تلویزیون غول پیکر شیائومی آنقدر بزرگ است که آنها در صفحه فروش این محصول ابعاد آن را ذکر کرده‌اند، تا کاربران ببینید که آیا امکان عبور آن را در و راه‌پله خانه را دارند یا خیر.

مشخصات ردمی اسمارت TV Max

تلویزیون ردمی اسمارت TV Max شیائومی

این تلویزیون دارای یک نمایشگر 98 اینچی با رزولوشن 4K و رفرش ریت 60 هرتز است. این نمایشگر از فناوری HDR پشتیبانی کرده فضای رنگی NTSC را 85 درصد تحت پوشش قرار می‌دهد. این تلویزیون از موتو پردازش تصویر نسل نهم به همراه فناوری تقویت کننده تصویر بهره می‌برد.

ردمی اسمارت TV مکس دارای چهار بلند با حفره‌های بزرگ با پشتیبانی از استاندارد Dolby و صدای فراگیر DTS است. سه پورت HDMI (با یک پورت ARC) و یک خروجی S/PDIF برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است که امکان اتصال سیستم صوتی اکسترنال را راحت می‌کند.

پورت‌های تلویزیون ردمی اسمارت TV Max شیائومی

Redmi Smart TV MAX دارای چیپست Amlogic T972 با 4 هسته Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G31MP2 است. این تراشه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه eMMC همراه شده است. شیائومی در این تلویزیون 98 اینچی جدید هم از نرم‌افزار اختصاصی خود، یعنی PatchWall استفاده کرده که بر پایه Android TV طراحی شده است. این دستگاه همچنین می‌تواند به عنوان یک هاب برای تمامی گجت‌های هوشمندی که بخشی از اکوسیستم شیائوی هستند، عمل کند.

ردمی اسمارت TV Max که از فرمان‌های صوتی نیز پیروی می‌کند، به سه طریق قابل نصب است؛ می‌تواند به دیوار متصل شود، می‌تواند روی میز تلویزیون قرار بگیرد و یا بر روی پاهای بلند خودش بایستد.

تلویزیون ردمی اسمارت TV Max شیائومی

قیمت تلویزیون جدید شیائومی

این تلویزیون که قرار است فروش آن از روز 9 اپریل (21 فروردین) در چین آغاز شود، 20,000 یوان قیمت خواهد داشت؛ یعنی در حدود 2835 دلار یا 2610 یورو. این قیمت چندین برابر پایین‌تر از دیگر تلویزیون‌های 98 اینچی بازار است و این یعنی شیائومی احتمالاً با استقبال خوبی از سمت خریداران روبه‌رو خواهد شد.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار