کد خبر: ۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 25
در قسمت اول این مقاله 10 عنوان سبک و کم حجم را معرفی کردیم که اکثریت قریب به اتفاق کاربران با سیستم‌های قدیمی و ارزان قیمت می‌توانند آنها را تجربه کنند و در این روزهای کسل کننده سرگرم شوند.
به گزارش آی تابناک : در قسمت اول این مقاله 10 عنوان سبک و کم حجم را معرفی کردیم که اکثریت قریب به اتفاق کاربران با سیستم‌های قدیمی و ارزان قیمت می‌توانند آنها را تجربه کنند و در این روزهای کسل کننده سرگرم شوند. حالا با شما هستیم با دومین قسمت برترین بازی‌هایی که می‌توانید بر روی کامپیوتر ارزان قیمت خود اجرا کنید. همراه ما باشید.
بازی Bridge Constructor Portal کامپیوتر ارزان قیمت

Bridge Constructor Portal

این عنوان، یک اسپین‌آف از سری بازی‌های Clockstone Bridge Constructor محسوب می‌شود که پرتال‌های Aperture Science به عنوان عنصری جدید به بازی اضافه شده است. شما در نقش یکی از کارمندان تازه استخدام شده در مرکز Aperture Science فعالیت خواهید کرد. وظیفه شما مهندسی عملکرد پل‌ها در اتاقک‌های آزمایش است. در آزمایشات شما باید موفق شوید که خودروها و کامیون‌ها را بدون آنکه سقوط کنند از روی پل عبور دهید. گیم پلی این بازی ساده و پیش پا افتاده است اما هر چقدر سطح شما در بازی بالا برود، سخت‌تر خواهد شد و شما را بیشتر به چالش می‌کشد.

بازی Into The Breach برای کامپیوتر ارزان قیمت

Into The Breach

Into The Breach یک بازی استراتژیک از استودیو Subset Games، سازنده عنوان FTL است که در قسمت اول این مقاله حضور داشت. در بازی با حشرات غول پیکری به نام Vek مقابله خواهید کرد که تهدیدی برای بشریت محسوب می‌شوند. گیم این بازی شبیه به بازی‌های دیگر با همین سبک و سیاق است. مبارزات در این بازی بر روی نقشه‌ای شطرنجی صورت می‌گیرد که هر بار نوبت به شما برسد می‌توانید از طریق مربع‌های مشخصی حمله خود را انجام دهید. تنوع تسلیحات و قابلیت‌ها در این بازی مناسب است و لازم است دقت بالایی هنگام دفاع در مقابل حملات دشمن داشته باشید. گرافیک این بازی بد نیست و بر روی سیستم‌های بسیار ضعیف نیز قابل اجراست.

گیم Hearthstone کامپیوتر ارزان قیمت

Hearthstone

می‌رسیم به یک بازی کارتی سرگرم کننده از استودیو مشهور بلیزارد که بیشتر برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده اما بدین معنا نیست که کاربران عادی نمی‌توانند از آن لذت ببرند. این بازی در قالب 9 شخصیت در دنیای وارکرفت انجام می‌گیرد. انتخاب شما تعیین کننده این است که کدام کارت‌های قهرمان را می‌توانید در طول مسابقه استفاده کنید. این بازی هوش مصنوعی بسیار خوبی دارد و هنگام بازی به صورت تکی شما را به خوبی سرگرم خواهد کرد.

Civilization V

Civilization V

بازی‌های استراتژی به بهترین شکل ممکن می‌توانند گیمرها را سرگرم کنند و در میان این سبک، سری بازی‌های Civilization جایگاه خاصی دارند. قسمت پنجم این بازی به حدی بی آزار است که مشکلی برای سیستم پائین رده شما ایجاد نکند. مانند دیگر بازی‌های استراتژی مشابه، در ابتدای بازی باید شهر خود را بسازید و امپراطوری خود را گسترش دهید. استراتژی‌های مبارزه در این بازی عمیق هستند و چندین نوع ارتش می‌توانید بسازید. البته این بازی نیاز به صبر و حوصله دارد و به افراد عجول به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

عنوان Minecraft

Minecraft

ماینکرفت عنوانی هست که نیاز چندانی به معرفی ندارد و شاید بهترین عنوانی است که می توان آن را بر روی یک کامپیوتر ارزان قیمت تجربه کرد. عنوانی که در میان بازی‌های ویدئویی، یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین دنیاها را به خود اختصاص داده است. بیش از 180 میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان به فروش رسیده است و ماهانه 112 میلیون گیمر در این بازی فعالیت می‌کنند. گرافیک این بازی اصلا واقع گرایانه نیست اما محیط‌های بسیار جذابی را ارائه خواهد داد. هدفی در این بازی وجود ندارد و ماینکرفت بازی برد و باخت نیست. خلاقیت در این بازی انتها ندارد و اگر احساس کردید دیگر بازی چیزی برای گفتن ندارد، مطمئن باشید که محدودیت از سوی قدرت تخیل شماست. گرافیک بازی از سال 2011 که عرضه شده تا امروز تغییری نداشته است بنابراین یک عنوان عالی برای سیستم‌های ضعیف است.

بازی ترسناک Deadlight

Deadlight

تاریخ انتشار این بازی به سال 2012 برمی‌گردد. عنوان زیبا در سبک وحشت و بقا که وقایع آن در شما غربی پسیفیک صورت می‌گیرد. بازی در سال 1984 در جریان است و 145 روز از همه‌گیری یک بیماری می‌گذرد. شما کنترل شخصیتی به نام Randall Wayne را در اختیار خواهید داشت که سعی می‌کند با دوستانش همراه شود. در این بازی معماهای زیادی وجود دارد که برای عبور از مراحل، لازم است آنها را حل کنید. موجوداتی زامبی مانند جان شما را در این بازی تهدید می‌کنند که می‌توانید با اسحله‌های مختلف مانند اسلحه دستی و شات‌گان با آنها مقابله کنید. مهمات در این بازی بسیار محدود است بنابراین باید در استفاده از آنها بسیار محتاط باشید.

بازی دو بعدی Limbo

Limbo

عنوانی دو بعدی که شبیه به Deadlight است و سبک گرافیکی این دو نیز بسیار شبیه به یکدیگر است. حتی مکانیک بازی‌ها نیز نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند. شما در این بازی می‌توانید از روی اشیا بپرید، بالا بروید یا آنها را جابجا کنید تا بالاخره بفهمید چگونه باید به هدف خود برسید. شخصیت بازی خود را در لبه جهنم می‌یابد و به جستجوی خواهر گمشده خود می‌پردازد. در این میان دشمنان مختلفی همچون یک عنکبوت غول‌پیکر سعی در متوقف کردن پسرک دارند. دام‌ها در بازی به نوعی به کار گرفته شده‌اند که پیش از اینکه متوجه آنها شوید، جان خود را از دست خواهید داد. پس باید حسابی حواس خود را در لیمبو جمع کنید.

بازی استراتژی Diablo II

Diablo II

وقایع این بازی در دنباله قسمت اول Diablo رخ می دهد. اگر دنبال یک عنوان جذاب در سبک اکشن نقش‌آفرینی هستید Diablo II را حتما امتحان کنید. پنج شخصیت مختلف در بازی وجود دارند که شما می‌توانید کنترل یکی از آنها را بر عهده بگیرید. هر شخصیت دارای قابلیت های ویژه‌ای هستند. گرافیک این بازی تعریفی ندارد اما همین باعث شده تا این بازی قابل اجرا بر روی یک کامپیوتر ارزان قیمت باشد.

بازی RimWorld

RimWorld

یک عنوان استراتژی دیگر که جایی اتفاق می‌افتد که شما در سیاره‌ای گیر افتاده‌اید و تلاش می‌کنید راه خود را به کهکشان پیدا کنید. هدف شما ساخت فضاپیمایی برای فرار از این سیاره است. برای رسیدن به این هدف شما باید کلونی، فناوری تحقیقاتی و رویدادهای بازی را کنترل کنید. رویدادهای بازی شامل رخدادهای طبیعی، حمله دزدان و درگیری‌های داخلی هستند که موانعی بر سر مسیر هدف شما محسوب می‌شوند. عمق بازی بسیار زیاد است و مسائلی مانند تولید غذا، تحقیق، سیستم دفاعی و فاکتورهای دیگر برای نجات از سیاره باعث شده بازی چالش برانگیز باشد اما شش سطح سختی مختلف برای بازی در نظر گرفته شده با این حال با بازی ساده‌ای روبرو نیستیم.

بازی کارتی Magic: The Gathering Arena

Magic: The Gathering Arena

Magic: The Gathering Arena نسخه دیجیتال بازی جمع آوری کارت با نام یکسان است. این بازی به نوعی شبیه به عنوان Hearthstone است اما نحوه انجام تفاوت‌های زیادی دارد مهم‌ترین آن سیستم دفاعی بازی است. این بازی حس و حال یک بازی تک نفره را منتقل می کند چرا که وقفه‌ای در بازی تا وقتی نوبت به شما برسد وجود ندارد. اگر علاقمند به تجربه یک بازی کارتی عمیق هستید، این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازی استراتژی Invisible Inc

Invisible Inc

می‌رسیم به آخرین عنوان این لیست که تلفیقی از سبک استراتژی و مخفی کاری است. داستان بازی در سال 2074 در جریان است و یک ابرکارخانه کنترل را در دست گرفته است. شرکتی جاسوسی که 72 ساعت تا راه اندازی یک سیستم هوش مصنوعی قدرتمند به نام Incognita فاصله دارد و بر روی سیستم کامپیوتری دشمن نصب می‌شود. همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید شما باید در این بازی جلوی بهره‌برداری دشمن از این سیستم کامپیوتری را بگیرید و سیستم‌های کامپیوتری را هک کنید. فراموش نکنید برای این کار فقط 72 ساعت زمان دارید. جلوه‌های بصری بازی ساده است و مشکلی برای اجرای آن در یک کامپیوتر ارزات قیمت نخواهید داشت.

به پایان این مقاله رسیدیم. مطمئنا بازی‌های دیگری نیز هستند که جایشان در این لیست خالیست اما امکان درج همه آنها طبیعتا وجود دارد. بنابراین هر عنوانی که برای اجرا بر روی یک کامپیوتر ارزان قیمت مناسب است و تجربه آن را دارید، در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار