کد خبر: ۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
سال 2019 بود که شرکت اکتیویژن با عرضه بازی Call Of Duty Modern Warfare، شروعی دوباره با خط داستانی جدید و استفاده از موتور‌های گرافیکی جدید را به پیش گرفت و حال مشخص شده است که آغاز شروع دوباره سری Call Of Duty Black Ops نیز کلید خورده است.
به گزارش آی تابناک : سال 2019 بود که شرکت اکتیویژن با عرضه بازی Call Of Duty Modern Warfare، شروعی دوباره با خط داستانی جدید و استفاده از موتور‌های گرافیکی جدید را به پیش گرفت و حال مشخص شده است که آغاز شروع دوباره سری Call Of Duty Black Ops نیز کلید خورده است.

سری بازی‌های Call Of Duty همیشه طرفدار‌های زیادی داشته است و زیر مجموعه‌های مختلف این بازی از جمله Black Ops و Modern Warfare همیشه زبان زد بین تمام افراد بوده است. اکتیویژن سال پیش خط داستانی جدیدی را برای بازی COD MW خود آغاز کرد و در این راه نیز بسیار موفق بود. درست در زمانی که نیاز به حضور یک سبک بتل رویال در بازی‌های کالاف احساس می‌شد، اکتیویژن این بخش را با نام Call of Duty Warzone معرفی نمود و پلیرهای زیادی هم اکنون مشغول انجام این بازی درحالت قرنطینه هستند.

کالاف BO4

شایعات حاکی از واقعی‌تر بودن صحنه‌ها و جزئیات بازی نسبت به COD MW هستند و جالب است بدانید که سری جدید Black OPS فاقد بخش بتل رویال خواهد بود. در عوض شاهد اضافه شدن مود این بازی در بخش COD WarZone خواهیم بود. بدین ترتیب اگر از طرفداران سری بازی‌های Black OPS هستید نباید نگرانی از بابت خرید این بازی داشته باشید.

درحال حاضر بخش بتل رویال بازی Call Of Duty Modern Warfare با نام COD WarZone دارای مشکلاتی مثل لود نشدن مناطقی از بازی، کرش‌های پی در پی و موارد این چنینی است و هنوز بروزرسانی برای حل این مشکل ارائه نشده است. این بازی را هم اکنون می‌توانید از این طریق دانلود و بر روی سیستم خود تست و نتیجه را در نظر سنجی بگویید.

هنوز اخباری رسمی از سوی شرکت Activision درباره شروع دوباره سری Call Of Duty Black OPS گفته نشده است و با توجه به لغو شدن مراسم E3 امسال، به احتمال زیاد شاهد مراسمی آنلاین از سوی خود کمپانی باشیم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار