کد خبر: ۲۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
کمپانی آمازون در نظر دارد تا مقدمات تست خانگی ویروس کرونا را در شهر سیاتل برگزار کند. بر اساس گفه‌های این کمپانی، شهروندان این شهر می‌توانند به صورت داوطلبانه در سامانه «SCAN» ثبت نام کنند تا کارمندان این شرکت کیت تست را به منزل این افراد ارسال کنند.
به گزارش آی تابناک : کمپانی آمازون در نظر دارد تا مقدمات تست خانگی ویروس کرونا را در شهر سیاتل برگزار کند. بر اساس گفه‌های این کمپانی، شهروندان این شهر می‌توانند به صورت داوطلبانه در سامانه «SCAN» ثبت نام کنند تا کارمندان این شرکت کیت تست را به منزل این افراد ارسال کنند.

کیت‌های تست ویروس کرونا توسط شبکه ارزیابی ویروس کرونای سیاتل (Seattle Coronavirus Assessment Network) یا «SCAN» تامین می‌شود. این شبکه پیش از این برای بررسی و تحقیق بیماری آنفلوآنزا در سیاتل راه افتاده بود، ولی اکنون برای درک بهتر و شناسایی ویروس کرونا فعالیت می‌کند. هزینه این تست‌ها نیز توسط بازو‌های سرمایه‌گذاری خصوصی بیل گیتس تامین می‌شود.

SCAN در زمینه فنی نیز تنها نیست و انجمن خیریه بیل و ملیندا گیتس این سازمان را در چالش خود همراهی می‌کند. البته لازم به ذکر است دیگر کمپانی‌های بزرگ به منظور جبران ناکارآمدی‌های سیستم فدرال در کنترل شیوع و تست همگانی ویروس کرونا نیز دست به کار شده‌اند. برای مثال مارک زاکربرگ از طریق انجمن خیریه خود در سانفرانسیسکو نیز همانند آمازون در حال عرضه کیت تست است.

آمازون

آمازون در این پویش به کمک بازوی سلامتی خود «Amazon Care» (یک شبکه بهداشتی داخلی برای کارمندان آمازون) کیت‌های تست را به خانه‌ها ارسال می‌کند. البته این غول اینترنتی تست‌ها را محدود به کارمندان آمازون نکرده و تمام شهروندان سیاتل می‌توانند از خدمات SCAN بهره ببرند. همچنین کودکان و افرادی که از خود علائمی نشان نمی‌دهند نیز می‌توانند در این تست شرکت کنند. خبرگزاری CNBC در این رابطه عنوان کرده است تمامی پیک‌های غول اینترنتی برای مدیریت این قضیه آموزش دیده‌اند و وظیفه توزیع کیت تست کرونا به افراد را دارند.

کریستن هلتون (Kristen Helton) مدیر اجرایی سلامت کمپانی سیاتلی می‌گوید:

پاسخ به بحران ویروس کرونا که به سرعت در حال توسعه بوده و باید تلاشی در سطح جامعه باشد که نیازمند همکاری بخش دولتی و خصوصی است. ما مفتخریم که توسط جامعه و سیستم بهداشت عمومی قوی و سیستم آکادمیک قدرتمند احاطه شده‌ایم تا به کمک توانایی بخش سلامت آمازون بتوانیم چنین کاری را پیش ببریم.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار