کد خبر: ۲۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
تنها سه روز دیگر تا معرفی رسمی پرچمداران خانواده P40 هواوی باقی مانده است و اطلاعات مختلفی از قابلیت‌های سخت‌افزاری و طراحی ظاهری نسخه‌های مختلف این پرچمدار منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : تنها سه روز دیگر تا معرفی رسمی پرچمداران خانواده P40 هواوی باقی مانده است و اطلاعات مختلفی از قابلیت‌های سخت‌افزاری و طراحی ظاهری نسخه‌های مختلف این پرچمدار منتشر شده است. ساعاتی پیش نمونه تصاویری از دوربین پرچمدار P40 هواوی منتشر شده و کیفیت شگفت انگیز آن را به نمایش گذاشته است.

امروز نمونه عکس‌هایی از دوربین پرچمدار P40 هواوی توسط افشاگر معروف شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده که همه را شگفت زده کرده است؛ تصاویری که کیفیت آن فراتر از دوربین یک گوشی هوشمند است. این افشاگر با نام کاربری Digital chat station شش عکس ثبت شده با دوربین پرچمدار P40 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است.

تمامی تصاویر در نور روز و فضای باز ثبت شده‌اند و کیفیت کلی، گستره دینامیکی و رنگ عکس‌ها به هدی بالاست که ثبت شدن آن توسط دوربین گوشی هوشمند باور پذیر نیست. با توجه به بررسی‌های انجام شده بر روی کیفیت دوربین پرچمدارهای جدید، در صورتی که تصاویر منتشر شده واقعی باشد، با یک غول عکاسی طرف هستیم.

متاسفانه این افشاگر مدل دقیق پرچمداری که تصاویر با آن ثبت شده است را مشخص نکرده است؛ اما به احتمال بسیار زیاد این تصاویر مربوط به نسخه ویژه P40 Pro Premium هستند، زیرا این نسخه از ماژول دوربین پیشرفته‌تری نسبت به دو نسخه دیگر بهره می‌برد.

این افشاگر مدعی شده است که عکس بزرگ‌نمایی شده سگ، با زوم ۱۰ برابری گوشی P40 ثبت شده است و از نظر جزئیات با عکس‌های ثبت شده توسط دوربین‌های اصلی برخی از پرچمداران برابری می‌کند. در یکی از عکس‌های ثبت شده هیستوگرامی نمایش داده شده است که به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با نسبت سنسور 4:3 و لنز ۲۷ میلی‌متری اشاره دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه ویژه P40 Pro Premium به یک ماژول دوربین غول پیکر مانند اس 20 اولترا سامسونگ مجهز شده است و هواوی در آن از دو سنسور تله فوتو استفاده کرده است. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از مشخصات دوربین این پرچمدار منتشر نشده است و باید منتظر رویداد رسمی هواوی باشیم.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار