کد خبر: ۲۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
شرکت آنر امروز با انتشار پوستر تبلیغاتی اعلام کرد که قصد دارد تا گوشی گیمینگ Honor Play 9A را در تاریخ 11 فروردین معرفی کند. البته Honor Play 9A به تنهایی معرفی نخواهد شد، بلکه شرکت زیر مجموعه شیائومی قصد دارد تا این محصول را در کنار میان رده Honor 30S معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : شرکت آنر امروز با انتشار پوستر تبلیغاتی اعلام کرد که قصد دارد تا گوشی گیمینگ Honor Play 9A را در تاریخ 11 فروردین معرفی کند. البته Honor Play 9A به تنهایی معرفی نخواهد شد، بلکه شرکت زیر مجموعه شیائومی قصد دارد تا این محصول را در کنار میان رده Honor 30S معرفی کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط حساب کاربری رسمی شرکت آنر در شبکه اجتماعی چینی Weibo، گوشی Honor Play 9A برای قشر جوان تولید شده است و عملکرد باتری آن شگفت انگیز است. طبق ادعای شرکت آنر، باتری Honor Play 9A با یک‌بار شارژر کامل تا 3 روز کار می‌کند. اعلام تاریخ رسمی رونمایی از این محصول کمی غیر منتظره و غیر قابل پیش‌بینی بود زیرا تا به امروز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری آن منتشر نشده است.

اخیراً تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که وجود دوربین اصلی سه گانه با ماژول مستطیل شکل در قسمت پشتی دستگاه را تایید می‌کند؛ همچنین آنر برای قرار دادن دوربین سلفی در این گوشی از بریدگی نقطه‌ای بر روی صفحه نمایش استفاده کرده است.

سنسور اثر انگشت Honor Play 9A در قسمت پشتی آن و در کنار ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است و خبری از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیست. این گوشی هوشمند با شماره مدل AKA-AL10 در وب‌سایت رسمی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ثبت شده است.

متاسفانه تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول منتشر نشده است، حتی اعلام تاریخ رسمی عرضه آن از سوی آنر غیر منتظره بوده است. این محصول در تاریخ 11 فروردین به طور رسمی در کنار Honor 30S معرفی خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار