کد خبر: ۲۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
انتظار می‌رود که سرانجام شیائومی فردا از پرچمدار جدید خود، Redmi K30 Pro رونمایی کند. تا امروز اطلاعات بسیار زیادی از مشخصات این گوشی منتشر شده بود، اما قیمت آن همچنان یکی از نقاط مبهم در رابطه با این گوشی بود.
به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود که سرانجام شیائومی فردا از پرچمدار جدید خود، Redmi K30 Pro رونمایی کند. تا امروز اطلاعات بسیار زیادی از مشخصات این گوشی منتشر شده بود، اما قیمت آن همچنان یکی از نقاط مبهم در رابطه با این گوشی بود. حالا در خبرهای جدید قیمت ردمی K30 Pro هم درست یک روز پیش مراسم معرفی آن افشا شده تا دیگر جای ابهامی برای طرفداران باقی نماند.

 قیمت ردمی K30 Pro شیائومی

نسخه معمولی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت 3966 یوان، معادل 520 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه زوم K30 Pro با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه 3999 یوان (560 دلار) قیمت خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که تفاوت نسخه معمولی با نسخه زوم چیست، اما پیش از این تأیید شده بود که کی30 پرو استاندارد دارای ماژول دوربین تله‌فوتو با زوم 3x اپتیکال و 30x دیجیتالی خواهد بود.

 قیمت ردمی K30 Pro

ردمی، برند زیرمجموعه شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo اخیراً اعلام کرده است که مشغول همکاری با بنیاد کیت هرینگ، هنرمند فقید آمریکایی است. البته هنوز اعلام نشده که این همکاری در چه زمینه‌ای خواهد بود؛ آیا قرار است نسخه محدودی از گوشی جدید با الهام از کیت هرینگ تولید شود و یا همکاری در زمینه تولید لوازم جانبی خواهد بود.

همکاری ردمی با بنیاد کیت هرینگ

در هر حال، رویداد بزرگ فردا که به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد، اطلاعات دقیقی در خصوص آخرین فعالیت‌های Redmi در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن این اخبار را برای شما پوشش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار