کد خبر: ۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
لیست رویدادهایی که اخیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده‌اند مطمئنا طولانی‌تر خواهد شد. از E3 2020 گرفته تا کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل، مایکروسافت و اپل همگی یا لغو شده‌اند یا فقط به صورت دیجیتال برگزار خواهند شد.
به گزارش آی تابناک : لیست رویدادهایی که اخیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شده‌اند مطمئنا طولانی‌تر خواهد شد. از E3 2020 گرفته تا کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل، مایکروسافت و اپل همگی یا لغو شده‌اند یا فقط به صورت دیجیتال برگزار خواهند شد. اما یک رویداد بسیار مهم در صنعت تکنولوژی نیز در آستانه تعلیق قرار دارد. کامپیوتکس 2020 احتمالا در زمان دیگری برگزار خواهد شد و حتی بسیاری از کمپانی‌های سازنده نیز این درخواست را از برگزارکنندگان دارند.

مدتی پیش بود که خواندیم برگزار کنندگان کامپیوتکس بر برگزاری این رویداد بزرگ در سال جاری اصرار دارند و حتی کروناویروس نیز تصمیم آنها را در این مورد تغییر نخواهد داد. اما حالا برگزاری، لغو یا تعلیق این رویداد در هاله‌ای از ابهامات قرار دارد چرا که تولیدکنندگان تایوانی سخت افزار درخواست داده اند که کامپیوتکس در زمان دیگری برگزار شود.

کرونا تحت کنترل در تایوان: برگزاری کامپیوتکس 2020 در هاله ای از ابهامات

در طول سه ماه گذشته کرونا جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و حالا دیگر کمتر نقطه‌ای از جهان عاری از این ویروس است. با این حال شرایط بیماری در تایوان بسیار کنترل شده است و از جمله کشورهایی محسوب می‌شود که به خوبی توانسته این بحران را مدیریت کند. تایوان مرزهای خود را با تمام دیگر کشورها بست و بومی‌های این کشور را بعد از بازگشت به تایوان به مدت دو هفته قرنطینه کرد. همین باعث شده تا تعداد افراد مبتلا به کرونا زیر 200 نفر باشد.

تقاضا برای تعلیق کامپیوتکس امسال از سوی سازندگان اتفاق غافل‌گیر کننده‌ای نیست. آماده سازی برای برگزاری این رویداد زمان زیادی طول می‌کشد و بسیار هم هزینه‌بر است. اگر وضعیت شیوع ویروس بدتر نشود، امکان دارد برگزارکنندگان کامپیوتکس را در شرایطی ویژه با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برگزار کنند اما ممکن است بحث بین المللی بودن این رویداد تحت تاثیر قرار بگیرد. با توجه به بزرگی این رویداد، برگزاری آن به شکل آنلاین تقریبا غیر ممکن است.

کامپیوتکس امسال برای دوم ماه ژوئن برنامه ریزی شده و 71 روز تا زمان برگزاری این مراسم باقی مانده است. کمپانی ها معمولا این روزها خود را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنند اما امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و احتمالا بسیاری از تولیدکنندگان بلاتکلیف هستند.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار