کد خبر: ۲۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
چند روز پیش یکی از کاربران دادخواستی را تنظیم کرد که در آن از کمپانی درخواست می‌کرد استفاده از سیستم روی چیپ‌های ضعیف Exynos را متوقف کند. این دادخواست به سرعت محبوب شده و حالا طی 48 ساعت 11000 امضا کننده پیدا کرده که نشان از اعتراض کاربران به چیپست‌های سامسونگ است.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش یکی از کاربران دادخواستی را تنظیم کرد که در آن از کمپانی درخواست می‌کرد استفاده از سیستم روی چیپ‌های ضعیف Exynos را متوقف کند. این دادخواست به سرعت محبوب شده و حالا طی 48 ساعت 11000 امضا کننده پیدا کرده که نشان از اعتراض کاربران به چیپست‌های سامسونگ است.

این درخواست چند روز پیش در وب سایت Change.org ایجاد شد تا از سامسونگ بخواهد استفاده از سیستم روی چیپ تولید داخلی اگزینوس را بخاطر ضعف متوقف کند. با این که در ابتدا ممکن بود چنین درخواستی با خنده همراه شود و در زمان گزارش Android Authority تنها چند صد امضا دریافت کرده باشد اما خیلی سریع اوضاع تغییر کرده و توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده.

در حال حاضر این درخواست بیش از 11 هزار امضا کننده دارد. این امضاها در کمتر از 48 ساعت از زمانی که رسانه‌ها به این مطلب پرداخته‌اند، جمع آوری شده‌ که بسیار فوق العاده است. این عدد بدون شک طی روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس تجربه و مطالعات از منابع مختلف آنلاین ما معتقد هستیم که مدل‌های سامسونگ در مقابل مدل‌های آمریکایی (اسنپ دراگون) خود ضعیف‌تر هستند.

تلفن‌هایی با سیستم روی چیپ اگزینوس عملکردی کُندتر، عمر باتری پایین‌تر، استفاده از سنسورهای دوربین ضعیف‌تر و پردازش، گرما و گلوگاه گرمایی بیشتری را در کنار مشکلات دیگر ارائه می‌دهند.

حداقل ما دوست داریم که سامسونگ درباره این موضوعات شفاف عمل کند. به علاوه سامسونگ باید مطمئن شود که ما قیمت یکسان یا حتی بالاتر از دوستان خود در ایالات متحده هزینه نکنیم.

طی هفته گذشته، مشخص شده که تلفن‌های سری Galaxy S20 سامسونگ که به پردازنده Exynos 990 مجهز هستند و در اکثر نقاط دنیا به فروش می‌رسند، کمی ناامید کننده ظاهر شده‌اند. Exynos 990 بهره وری بدتری از Snapdragon 865 دارددر حالی که عملکرد گیمینگ پایین‌تری ارائه می‌دهد. تعجبی نیست که کاربران خواهان پایان یافتن این قضیه هستند.

البته کمی خارج از منطق است که انتظار داشته باشیم سامسونگ بخش بزرگی از تجارت خود را تنها به خاطر یک درخواست آنلاین کنار گذارد. آنهایی که از تهیه یک اسمارت فون Galaxy با اگزینوس تنفر دارند، می‌توانند این موضوع را با عدم تهیه چنین تلفنی نشان دهند.

اعتراض کاربران به چیپست‌های سامسونگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار