کد خبر: ۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
تنها ۳ روز تا معرفی رسمی خانواده جدید هواوی P40 مانده است، ولی این دلیلی کافی برای افشا نشدن اطلاعات این گوشی‌ها نیست. افشاگری‌های امروز هواوی P40 مربوط به مشخصات فنی نمی‌شود و این بار افشاگر‌ها به سراغ نمونه عکس‌های این گوشی‌ها رفته‌اند.
به گزارش آی تابناک : تنها ۳ روز تا معرفی رسمی خانواده جدید هواوی P40 مانده است، ولی این دلیلی کافی برای افشا نشدن اطلاعات این گوشی‌ها نیست. افشاگری‌های امروز هواوی P40 مربوط به مشخصات فنی نمی‌شود و این بار افشاگر‌ها به سراغ نمونه عکس‌های این گوشی‌ها رفته‌اند.

اجازه دهید همین ابتدا بگوییم که کیفیت کلی، گستره دینامیکی و رنگ عکس‌ها به قدری بالاست که باور ثبت شدن آن‌ها با یک گوشی هوشمند چندان کار ساده‌ای نیست. با توجه به گوشی‌‌های مختلفی که ما تاکنون دیده‌ایم و همین طور نمونه عکس‌هایی که با گوشی‌های مختلف ثبت کرده‌ایم، می‌توان گفت در صورت واقعی بودن نمونه عکس‌ها، با یک غول عکاسی طرف هستیم که به خوبی جای برادر بزرگترش را گرفته است.

هواوی P40

هواوی P40

این عکس‌ها توسط یک افشاگر چینی به نام «Digital Chat Station» در ویبو منتشر شده است. البته این افشاگر تصمیم گرفته تا کمی با علاقه‌مندان به هواوی P40 شوخی کند و به همین دلیل مشخص نکرده که این عکس‌ها توسط کدام عضو این خانواده ثبت شده‌اند. اگر اخبار این گوشی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که هواوی احتمالا از P40 معمولی، نسخه پرو و نسخه پریمیوم رونمایی خواهد کرد.

هواوی P40

هواوی P40

البته با توجه به گفته‌های این افشاگر، عکس بزگ‌نمایی شده سگ، با زوم ۱۰ برابری گرفته شده که اگر به جزئیات آن دقت کنید، با عکس‌های ثبت شده توسط دوربین‌های اصلی برخی از پرچمداران برابری می‌کند. در رابطه با مشخصات دوربین اما تنها رزولوشن به همراه نسبت تصویر مشخص است. یکی از این عکس‌ها هیستوگرامی را نمایش می‌دهد که به کمک آن می‌توان رزولوشن ۴۰۹۶ در ۳۰۷۲ را مشاهده کرد. به عبارت دیگر هواوی P40 (معمولی، پرو یا پریمیوم) از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با نسبت سنسور ۴ به ۳ و لنز ۲۷ میلیمتری برخوردار است.

هواوی P40

هواوی P40

لنز ۲۷ میلیمتری نشان می‌دهد که این سنسور، مربوط به دوربین اصلی است که با لنز‌های ۳۵ میلیمتری دوربین‌های DLSR برابری می‌کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی همانند گلکسی S20 اولترا از یک ماژول بزرگ مستطیلی به همراه دو لنز تله فوتو برخوردار باشد. گفتنی است مراسم رونمایی از هواوی P40 در دیجیاتو پوشش داده می‌شود.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار