کد خبر: ۲۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 24
تسلا سایبرتراک بی شک یکی از مهم ترین خودروهایی است که در سال 2019 معرفی شد. این پیکاپ الکتریکی با آن طراحی عجیب و غریب و رادیکالی اش آمده تا تعاریفی نوین از یک اتومبیل باری سبک را ارایه کند.
به گزارش آی تابناک : تسلا سایبر تراک بی شک یکی از مهم ترین خودروهایی است که در سال 2019 معرفی شد. این پیکاپ الکتریکی با آن طراحی عجیب و غریب و رادیکالی اش آمده تا تعاریفی نوین از یک اتومبیل باری سبک را ارایه کند. اما با وجود توانمندی های بالایی که شرکت تسلا قول داده، بسیاری منتقد سبک طراحی سایبرتراک بوده و ایرادات زیادی را به آن وارد می دانند. این امر سبب شده برخی به تمسخر تسلا سایبرتراک پرداخته و سوژه های جالبی را برای شبکه های اجتماعی خلق کنند.

کپی چینی تسلا سایبرتراک

در کنار سوژه آفرینی برای شبکه های اجتماعی، بعضی هم دست به اقدامات عملی زده و خودروهایی با ظاهری مشابه به سایبرتراک تولید کرده اند! یکی از مواردی این چنینی که سر و صدای زیادی بر پا کرد، سایبرتراک ساخته شده توسط چند جوان روس بود.

حال تب ساخت خودروهایی با ظاهر شبیه به سایبرتراک به چین رسیده و فردی از این کشور با رونمایی از نسخه دست ساز تسلا سایبرتراک خبرساز شده است. وی در ویدیویی که از این خودرو منتشر کرده، اعلام می کند برخی از المان های ظاهری این پیکاپ – مثل برآمدگی کاپوت – را از لامبورگینی به امانت گرفته است!

همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، خودروی دست ساز این شهروند چینی مثل سایبرتراک خطوط و زوایای تیزی دارد، ولی از نظر ابعاد خیلی کوچک تر به نظر رسیده و شیب سقف آن نامتعارف تر دیده می شود؛ همچنین از لحاظ جزئیات در چند قسمت تفاوت هایی با پیکاپ تسلا دارد.

به گفته سازنده روند تولید کپی سایبرتراک حدود دو ماه زمان برده است. از ویژگی های جالب این خودرو می توان به چراغ های مخصوص جستجوی موجود روی سپر، لبه های فیبرکربنی گلگیرها و در خودکار قسمت بار اشاره کرد. این در طوری طراحی شده که با کنترل از راه دور باز و بسته می شود.

درباره مشخصات فنی و اینکه در زیر پوسته سایبرتراک چینی با چه مدلی روبرو هستیم، اطلاعاتی در دست نیست. در هر حال با این پروژه چینی ها بار دیگر علاقه و مهارت بالای خود در کپی کاری را اثبات می کنند!




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار