کد خبر: ۲۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 19
کرونا صرفا باعث به تعویق افتادن معرفی یا عرضه محصولات سخت‌افزاری جدید نشده است و حتی برخی از کمپانی‌های نرم‌افزاری را نیز در عرضه نسخه‌های جدید برنامه‌های خود دچار مشکل کرده است.
به گزارش آی تابناک : کرونا صرفا باعث به تعویق افتادن معرفی یا عرضه محصولات سخت‌افزاری جدید نشده است و حتی برخی از کمپانی‌های نرم‌افزاری را نیز در عرضه نسخه‌های جدید برنامه‌های خود دچار مشکل کرده است. گوگل که در نظر داشت به زودی نسخه‌های جدید گوگل کروم و Chrome OS خود را منتشر کند، روز گذشته رسما اعلام کرده است که این کار را به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق خواهد انداخت.

کرونا انتشار نسخه‌های جدید گوگل کروم و Chrome OS را کنسل کرد

کروم نسخه 81 قرار بود که در تاریخ 17 مارس یعنی دو روز پیش منتشر شود اما گوگل به طور ناگهانی این کار را به زمان دیگری موکول کرد. شاید این اقدام گوگل به نظر منطقی نباشد اما قضیه از این قرار است که این کمپانی مانند بسیاری از دیگر کمپانی‌های حوزه تکنولوژی کارمندان خود را به مرخصی فرستاده‌ و از آنها خواسته است که در خانه کارهای خود را انجام دهند تا از این طریق روند شیوع کرونا کند شود.

گوگل تا 10 آوریل کارمندان را به خانه فرستاده است و ممکن است این تاریخ به زودی تمدید نیز شود. با این اتفاق، کمپانی قادر به آماده سازی کامل نسخه‌های جدید گوگل کروم و Chrome OS نبوده است چرا که طبیعتا روند توسعه نرم افزارها در خانه توسط کارمندان، به مراتب کندتر از داخل کمپانی است. از آنجایی که گوگل قصد دارد این بروزرسانی‌های بزرگ را بدون مشکل به دست کاربران برساند، تصمیم گرفته انتشار را به زمان مناسب‌تری موکول کند.

کرونا همچنان باعث تعطیلی شرکت‌ها می شود. هفته گذشته بود که اپل تمام فروشگاه‌های خرده فروشی خود در خارج از سرزمین‌های اصلی چین را تا 27 مارس تعطیل کرد. سپس چند روز بعد کوپرتینویی‌ها اعلام کردند خرده فروشی‌های این کمپانی تا اطلاع ثانوی باز نخواهند شد. گوگل نیز با خبر تعویق انتشار نسخه‌های جدید مرورگر کروم و سیستم عامل کروم، هنوز تاریخ جدیدی را برای این کار اعلام نکرده است بنابراین باید تا اطلاع ثانوی منتظر بمانیم.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار