کد خبر: ۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 19
از زمان عرضه سری گلکسی اس 20، مشکلات متعدد زیادی سد راه پرچمدار‌های جدید سامسونگ شده بودند اما اخبارهای زیادی نیز اعلام کرده بود که سامسونگ به این مشکلات آگاه است اما زمان ارائه بروزرسانی هنوز مشخص نیست.
به گزارش آی تابناک : از زمان عرضه سری گلکسی اس 20، مشکلات متعدد زیادی سد راه پرچمدار‌های جدید سامسونگ شده بودند اما اخبارهای زیادی نیز اعلام کرده بود که سامسونگ به این مشکلات آگاه است اما زمان ارائه بروزرسانی هنوز مشخص نیست. حال بروزرسانی برای حل مشکل دوربین سری گلکسی اس 20 به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید شده است.

به گفته Max Weinbach، سامسونگ درحال حاضر درحال کار بر روی مشکلات گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 الترا و گلکسی اس 20 پلاس است. از جمله مشکلات گزارش شده تا به کنون می‌توان به گرم شدن بیش از حد دستگاه در زمان شارژ به وسیله Qi اشاره نمود. یکی از مشکلاتی که کاربران زیادی در خصوص آن FeedBack‌های زیادی ارسال کرده بودند، کرش و فریز شدن‌های متعدد برنامه دوربین گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس بود.

مشکلات سری گلکسی اس 20

به غیر از این موارد، گلکسی اس 20 الترا نیز از مشکلاتی همچون نبود کیفیت مناسب در فیلم برداری در شب نیز رنج می‌برد. در کنار همه این مشکلات، مشکل جدی‌تری که برای گلکسی اس 20 الترا وجود داشت، خارج شدن سوژه از فوکوس به تعداد‌ زیاد در طول فیلم برداری بود. این مشکل که در کره چند هفته پیش به صورت یک بروزرسانی حل شده بود و به گفته کاربران فوکوس گلکسی اس 20 الترا را حل کرده بود به احتمال زیاد در بروزرسانی آینده سامسونگ نیز حضور داشته باشد.

گلکسی اس 20 الترا اولین دستگاه سامسونگ با سنسور 108 مگاپیکسلی می‌باشد و طبیعی است که شاهد مشکلات اندکی در اولین طرح‌های هر محصولی باشیم. سال پیش نیز گلکسی فولد اولین دستگاه تاشوی سامسونگ بود که مشکلات زیاد آن باعث تاخیر در عرضه آن شد اما بلاخره سامسونگ از اشتباهات خود درس گرفت و گلکسی زد فلیپ را با طراحی بهتر وارد بازار کرد.

این مورد در خصوص گلکسی اس 20 الترا نیز درست است و ارائه بروزرسانی برای حل مشکل دوربین سری گلکسی اس 20 می‌تواند یکی از راه‌های سامسونگ برای کم کردن مشکلات این سنسور باشد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار