کد خبر: ۲۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 19
اپل مدل های استاندارد مک مینی را با دو برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت به گذشته روانه بازار کرد. حالا مدل پایه این کامپیوتر که 799 دلار قیمت دارد، با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل هزار دلاری نیز با حافظه داخلی 512 گیگابایتی از سایت اپل قابل خریداری است.
به گزارش آی تابناک : اپل مدل های استاندارد مک مینی را با دو برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت به گذشته روانه بازار کرد. حالا مدل پایه این کامپیوتر که 799 دلار قیمت دارد، با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل هزار دلاری نیز با حافظه داخلی 512 گیگابایتی از سایت اپل قابل خریداری است.

نسل فعلی کامپیوتر مک مینی نوامبر 2018 رونمایی شد و ظرفیت حافظه داخلی مدل پایه 128 گیگابایت بود. در صورتی که کاربر به حافظه داخلی بیشتری نیاز داشته باشد، می تواند با پرداخت 800 دلار حافظه SSD دو ترابایتی را بخرد.

سایت ورج در بررسی خود، ویژگی های جالب توجه مک مینی را ظاهر زیبا، پیشرفت چشمگیر در سرعت و قدرت و همچنین بهره مندی آن از درگاه های متعدد از جمله چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت 3، دو پورت USB 3.0، جک هدفون، درگاه USB 3.0 و پورت اترنت عنوان می کند.

مدل جدید مک مینی 2018 با حافظه داخلی بیشتری روانه بازار شد

گران بودن مدل های پایه، بازار دست دوم نامناسب و مشکلات مربوط به عملکرد پردازنده گرافیکی نیز نقاط ضعف آن مطرح شده اند.

اپل مشکل GPU را در مدل های جدید مک مینی رفع نکرده، ولی افزایش ظرفیت حافظه داخلی برای کاربرانی که از این محصول به عنوان سرور و یا برای ذخیره کردن فایل ها استفاده می کنند، خبر خوبی است.

مدل های جدید مک مینی هم اکنون از سایت اپل قابل خریداری هستند.

مک مینی 2018 در بالاترین مشخصات سخت افزاری به پردازنده شش هسته ای اینتل Core i7-8700B، پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل UHD 630، حافظه داخلی دو ترابایتی و 64 گیگابایت رم مجهز می شود.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار