کد خبر: ۲۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
این سوال خیلی‌هاست که تبلیغات گوگل چیست؟ تبلیغات در گوگل مانند یک سلف سرویس جذاب است که با هزینه متناسب با کلیک‌ها کسب‌وکار شما را با کمترین تفاوت ممکن در کنار بهترین رتبه‌های صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل به کاربران نشان می‌دهد.
به گزارش آی تابناک : این سوال خیلی‌هاست که تبلیغات گوگل چیست ؟ تبلیغات در گوگل مانند یک سلف سرویس جذاب است که با هزینه متناسب با کلیک‌ها کسب‌وکار شما را با کمترین تفاوت ممکن در کنار بهترین رتبه‌های صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل به کاربران نشان می‌دهد. می‌دانید که رسیدن به بهترین رنک‌های گوگل با کلمات اختصاصی نیاز به صرف زمان حداقل چند ماهه و هزینه مستمر دارد؛ اما شما بارها صفحات کسانی را که از گوگل ادز برای رسیدن به صدر صفحات جست‌وجو بهره بردند، ملاقات کرده‌اید، درست هنگامی‌که در کنار نام آنها برچسب بسیار کوچک Ad را مشاهده می‌کردید. در واقع گوگل ادز نردبان این کسب‌و‌کارها برای صعود به چنین جایگاهی و در نهایت افزایش بازدید کاربران و همچنین نرخ بازگشت سرمایه است.

تبلیغات گوگل چگونه کار می‌کند؟

تبلیغات گوگل ارتباط نزدیکی با بازاریابی موتورهای جست‌وجو دارد. هزینه تبلیغات گوگل به صورت پرداخت به ازای کلیک بر روی تبلیغات محاسبه می‌شود. در واقع پس از ایجاد و شارژ اکانت گوگل ادوردز شما می‌توانید هزینه تبلیغات خود را تعیین کرده و تبلیغات‌تان را اجرا کنید. لیکن این شما هستید که رشته امور را در دست گرفتید و با تعیین جملات کلیدی،‌ زمان نمایش و مکان کاربر و... صفحات خود را در معرض دید کاربران قرار می‌دهید.

برای ثبت تبلیغ خود در گوگل تنها نیاز به مراجعه به پنل گوگل ادز دارید که می‌توانید برای خرید پنل گوگل ادز می‌توانید با کارشناسان سایت Parsadwords.com تماس بگیرید. پس از خرید پنل گوگل ادز و ایجاد کمپین تبلیغاتی، کارشناسان شرکت گوگل کمپین تبلیغاتی شما را باید بررسی کنند. بررسی و نمایش داده شدن تبلیغات شما در گوگل کمتر از ۲۴ ساعت طول می‌کشد. جذابیت کمپین های تبلیغات در گوگل در این است که به‌راحتی قابل ویرایش و اصلاح است تا شما با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را کسب کنید.

از سویی امری که بسیاری از کارآفرینان موفق و صاحبان برجسته کسب‌و‌کارهای مختلف در فضای آنلاین بر اهمیت آن پافشاری و تأکید می‌کنند این است که موفقیت با گوگل ادز یک رویا نیست؛ بلکه علم است،‌ بنابراین برای هر تبلیغات هر صنف در گوگل یک راه‌کار ويژه نیاز است.

مهم این نیست که در گوگل معرفی شوید، بلکه باید این کار به بهترین نحو انجام دهید. کمپین که با فکر و برنامه‌ریزی طراحی شده باشد درصد بالایی از کاربران را که آماده خرید هستند به خود جلب کرده و فروش شگفت‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. این‌جاست که شما نیاز به راهنما و مشاوری کارکشته دارید تا با مدیریت حرفه‌ای تبلیغات به افزایش درآمد شما در هر صنفی که فعال هستید کمک کند.

این مشاوران از زمانی که تبلیغات گوگل به گوگل ادوردز معروف بود تا به امروز که توانایی‌های جدید گوگل ادز همه را شگفت‌زده کرده در این راه به کسب دانش و تجربه مشغول بودند. آنها با مشاوره علمی، تبلیغاتی جذاب و پویا را به راه می‌اندازند که شما را از پرداخت هزینه‌های پنهان معاف می‌کند و البته با ارایه مشاوره دوباره وب‌سایتان، کمک می‌کنند تا کسب‌وکار آنلاین خود را با بهترین کیفیت و بدون درنگ در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تبلیغات گوگل و سرزمین‌های شگفت‌انگیز

تبلیغات گوگل یک هدف نهایی را دنبال می‌کند، هر بازدیدکننده باید به یک خریدار تبدیل شود و این کار جز از طریق یک تجربه دلنشین بر مبنای احترام به مشتری میسر نیست و هیچ جایی برای متقلبان وجود ندارد. از همین‌رو گوگل با دقت انواع فرصت‌های بازاریابی را هم‌چون شبکه جست‌وجوی گوگل، شبکه همکاران جست‌وجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل در اختیار شما می‌گذارد تا کاربران با ورود به هر یک از سرزمین‌های شگفت انگیز با رویاهای و آرزوهایی پنهانی خود روبه‌رو شوند که گوگل به مدد هوش مصنوعی قدرتمند خود به کشف آنها نائل شده است.

هرچند گوگل در سطح جهانی بسیار فعال‌تر است؛ ولی در کشور ما شبکه جستجوی گوگل فرصت درجه یک تبلیغات در گوگل به‌شمار می‌رود. گوگل می‌تواند به‌طور کاملا هدفمند پیام تبلیغاتی شما را در معرض دید کاربران قرار دهد. ویژگی‌های مشتریان شما از مکان گرفته تا سن، جنسیت و حتی دستگاهی که برای بازدید صفحه سایت شما استفاده می‌کنند، همگی در تبلیغات گوگل مدنظر قرار می‌گیرند و حتی با امکاناتی همچون ریمارکتینگ در گوگل ادز درصد موفقیت شما دو چندان خواهد شد.

شبکه همکاران جست‌وجوی گوگل نیز برای شما آشنا است و بارها با خرسندی تمام از امکانات آن استفاده کرده‌اید. یکی از موارد رایج نمایش تبلیغات در شبکه همکاران جست‌وجوی گوگل همان زمانی است که در یوتیوب به جست‌وجوی ویدیویی می‌گردید و تبلیغات چند وب‌سایت را قبل از نتایج ویدیوها مشاهده می‌کنید.

شبکه نمایش گوگل نیز مجموعه‌ای از همکاران گوگل است که انواع تبلیغات متنی و تصویری را نمایش می‌دهند. در شبکه نمایش گوگل این فرصت را خواهید داشت که براساس موضوع،‌ کلمات کلیدی، علاقمندی کاربران و استفاده از صفحات سایت‌های معتبر و مرتبط با صنعت خود و حتی ترکیب همه این متدها باهم به کاربر دلخواه خود نزدیک شوید. البته برای استفاده از امکانات بیشتر و حرفه‌ای فرصت‌های بازاریابی به‌ويژه شبکه نمایش گوگل بهتر است با یک تیم حرفه‌ای در کار گوگل ادز مشورت کنید و بهتر از آن این است که حتی برای آشنایی با کمپین‌های تبلیغات گوگل نیز خود را از تجربه افراد خبره محروم نکنید. پس برای شروع توصیه می‌کنیم به سایت پارس ادوردز بروید و با کارشناسان برجسته این آژانس دیجیتال مارکتینگ که پارتنر گوگل است، ارتباط برقرار کنید.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار