کد خبر: ۲۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
برند شیائومی همیشه به دلیل ارائه سخت‌افزار رده‌بالا با قیمتی مقرون به صرف شناخته شده است. پارسال اما با معرفی گوشی ردمی K20 پرو، برای اولین شاهد یک گوشی واقعاً پرچم‌دار با قیمت یک میان‌رده بودیم.
به گزارش آی تابناک : برند شیائومی همیشه به دلیل ارائه سخت‌افزار رده‌بالا با قیمتی مقرون به صرف شناخته شده است. پارسال اما با معرفی گوشی ردمی K20 پرو، برای اولین شاهد یک گوشی واقعاً پرچم‌دار با قیمت یک میان‌رده بودیم. امسال هم به نظر می‌رسد جانشین شایسته‌ای برای این گوشی محبوب در نظر گرفته شده است. 

پس از شایعات فراوان، برند ردمی یک پوستر رسمی برای معرفی گوشی K30 پرو را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. در پایین این تصویر می‌توانیم ببینیم که تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین) برای رونمایی از این محصول در نظر گرفته شده است. 

gsmarena_001 9(9).jpg

همچنین اخیراً تصاویری از قاب‌های این گوشی لو رفته است که به وضوح در آن‌ها می‌توان سیستم دوربین چهارگانه این گوشی را در یک قاب دایره‌ای شکل دید. احتمالاً سنسور اصلی به کار رفته در این گوشی هم مانند مدل K30 یک نمونه ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سونی (IMX686) باشد. گفته می‌شود که برای هر دو دوربین اصلی و تله‌فوتو به کار رفته در سری K30 پرو از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده شده است.

2gsmarena_0059.jpg

2gsmarena_0039.jpg

مدیر کل برند ردمی، Lu Weibing، در شبکه اجتماعی چینی Weibo پستی ارسال کرده که در آن نوشته شده گوشی‌تان عوض کنید؛ نکته جالب درباره این پست، دستگاهی است که توسط آن این پیام ارسال شده است و آن چیزی نیست جز نسخه زوم مدل K30 پرو که در نتیجه شایعات پیرامون وجود این نسخه را تأیید می‌کند. هرچند هنوز هم هیچ اطلاعات رسمی از تفاوت نسخه زوم با مدل معمولی K30 پرو در دسترس نیست. وی همچنین گفته است که گوشی K30 پرو به شایستگی جانشین مدل K20 پرو با قابلیت‌های یک پرچم‌دار است.

gsmarena_0099.jpg

در بخش سخت‌افزار هم یقیناً با اسنپدراگون ۸۶۵ روبرو هستیم؛ چرا که به تازگی امتیاز رسمی این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. این گوشی توانسته از ۶۱۰٬۰۰۰ امتیاز فراتر رفته و امتیاز ۶۱۰٬۲۹۶ را کسب کند. احتمالاً هم در این گوشی از تکنولوژی رم جدید LPDDR5 و حافظه سریغ UFS 3.0 استفاده می‌شود.

Redmi-K30-Pro-AnTuTu.png

شرکت ردمی رسماً تأیید کرده است که مدل K30 پرو 5G همانند نسل پیشین با یک پنل OLED بدون ناچ و حفره عرضه می‌شود. طبق شایعات، این صفحه نمایش ۶/۶۷ اینچی رزولوشن +Full HD را در کنار نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند و همچنین از یک سسنور اثر انگشت اپتیکال در زیر خود بهره می‌برد. همچنین در این گوشی با یک باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژ سریع ۳۳ واتی مواجه هستیم. درباره قیمت این گوشی هم بر اساس شایعات می‌توان حداقل قیمت پایه ۴۲۸ دلاری را در نظر گرفت.

در آخر هم برند ردمی رسماً تصویری از پنل پشتی این گوشی منتشر کرده است که برخی از نکات یاد شده درباره این مدل را تأیید می‌کند.

Redmi-K30-Pro-5G-render.jpg

طبق گزارشات، شرکت ردمی در مراسم ۵ فروردین علاوه بر این گوشی احتمالاً از مدل‌های جدید لپ‌تاپ‌های RedmiBook و همچنین اولین دست‌بند هوشمند خود رونمایی می‌کند. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینم در این رویداد چه اتفاقی خواهد افتاد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار