کد خبر: ۲۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
در دو سال گذشته شیائومی با معرفی مدل‌های پوکو F1 و ردمی K20 پرو توانسته بود ارزان‌ترین پرچم‌دارهای جهان را به بازار عرضه کند. آیا امسال هم این شرکت می‌تواند موفقیت خود را در رقابت‌ با مدل‌های جدید در بازه قیمتی زیر ۵۰۰ دلار حفظ کند؟
به گزارش آی تابناک : در دو سال گذشته شیائومی با معرفی مدل‌های پوکو F1 و ردمی K20 پرو توانسته بود ارزان‌ترین پرچم‌دارهای جهان را به بازار عرضه کند. آیا امسال هم این شرکت می‌تواند موفقیت خود را در رقابت‌ با مدل‌های جدید در بازه قیمتی زیر ۵۰۰ دلار حفظ کند؟ 

مدل ردمی K20 پرو که به «قاتل پرچم‌دار ورژن ۲.۰» شناخته می‌شد، به دلیل بهره‌گیری از تمام قطعات بالارده، توانست فروش بسیار بالایی را برای شیائومی به ارمغان بیاورد و تا حدودی هم می‌توان آن را جانشین مدل پر سر و صدای پوکوفون F1 که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، دانست؛ چرا که در سال ۲۰۱۹ مدل جدیدی از سری پوکو معرفی نشد و برای بازارهای جهانی هم تنها مدل‌های سری K20 با تغییر نام به Mi 9T انتخاب شدند.

شایعه‌ای توسط شخصی در توییتر منتشر شده است که در آن نوشته شده احتمالاً مدل ردمی K30 پرو یکی از ارزان‌ترین گوشی‌ها با اسنپدراگون ۸۶۵ باشد و حتی شاید ارزان‌ترین آن‌ها. همچنین این فرد در ادامه می‌گوید که به دلیل تمرکز بر روی سخت‌افزار داخلی و قیمت تمام شده پایین گوشی، نباید انتظار مشخصات رده بالایی در قسمت‌های دیگر مثل دوربین را داشت.

البته این موضوع چندان هم تعجب‌آور نیست؛ چرا که گوشی‌های با قیمت پایین همیشه نقاط ضعفی نیز دارند؛ مانند نوع پنل نمایشگر به کار رفته، تکنولوژی شارژ سریع، ظرفیت باتری و همان‌طور که اشاره شد عملکرد دوربین‌ها.

طبق شایعات اخیر، قرار بود که از این گوشی در اواخر ماه مارس رونمایی شود. اما حالا در شبکه اجتماعی Weibo، معاون نمایندگی شیائومی در چین، Wang Xiaoyan، در پاسخ به یکی از کاربران که درباره زمان عرضه ردمی K30 پرو سؤال کرده بود، گفته است که زمان رونمایی از این محصول پیش از رویداد معرفی سری P40 هواوی است.

Redmi-K30-Pro-March-24-launch.png

با توجه به این که برند ردمی همیشه رویدادهای خود را در روز سه‌شنبه برگزار کرده است، می‌توان تاریخ ۵ فروردین ۹۹ را برای معرفی این گوشی در نظر گرفت. همچنین گفته می‌شود که ردمی در این رویداد علاوه بر این گوشی، از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های RedmiBook و همچنین اولین دست‌بند هوشمند ساخت خود رونمایی می‌کند.

Redmi-K30-Pro-poster.jpg

مشخصات گوشی ردمی K30 پرو
گفته می‌شود که این گوشی با یک نمایشگر ۶/۶۷ اینچی از نوع OLED، اسنپدراگون ۸۶۵، رم LPDDR5 و به همراه حافظه سریع UFS 3.0 عرضه می‌شود. احتمالاً هم این گوشی دارای باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و همچنین از تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ واتی بهره ببرد. در بخش دوربین هم شاید شاهد سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سونی با مدل IMX686 و به همراه لرزش‌گیر اپتیکال باشیم. احتمالاً هم مانند سال گذشته دوربین سلفی این گوشی هم با مکانیسم پاپ-‌آپ در دسترس باشد که این یعنی با تجربه‌ای تمام صفحه از این گوشی هوشمند روبرو هستیم.

همچنین گفته می‌شود که برای این گوشی یک نسخه زوم با بهره‌گیری از سیستم دوربین قوی‌تر و البته با قیمت بالاتر وجود دارد. به نظر می‌رسد که گوشی ردمی K30 پرو با قیمت ۲٬۹۹۹ یوان (۴۲۸ دلار) از راه برسد. البته بر خلاف مشکلات موجود در چین، مدیر کل برند ردمی، Lu Webing، گفته است که موجودی این گوشی برای عرضه کافی است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار