کد خبر: ۲۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان نمونه اندرویدی تلفن‌های آیفون شناخته می‌شد و این مورد از نگاه کاربران تا چند سال اول توهین به نظر می‌رسید اما بعد از گذشت چندین سال و نزدیک شدن سرعت Android به سیستم عامل iOS، حال شاهد رقابت نزدیک هر دو اکوسیستم با یکدیگر هستیم.
به گزارش آی تابناک : کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان نمونه اندرویدی تلفن‌های آیفون شناخته می‌شد و این مورد از نگاه کاربران تا چند سال اول توهین به نظر می‌رسید اما بعد از گذشت چندین سال و نزدیک شدن سرعت Android به سیستم عامل iOS، حال شاهد رقابت نزدیک هر دو اکوسیستم با یکدیگر هستیم. مقایسه سرعت گلکسی S20 Ultra و iPhone 11 Pro max نیز یکی از کارهایی است که اخیرا توسط افراد زیادی درحال انجام است.

نسل بیستم گوشی‌های S کمپانی سامسونگ تغییرات زیادی نسبت به سال‌ گذشته و سری دهم داشتند. یکی از تغییرات بزرگی که وضوح می‌توان آن را مشاهده کرد، برآمدگی دوربین برای قرار دادن سنسور و رقم‌های بزرگ است که به احتمال زیاد رتبه دوم DxoMark را پس از انتشار به دست خواهد گرفت.

آیفون 11 پرو مکس و گلکسی اس 20 الترا

مشخصات سخت افزاری در کنار عملکرد واقعی

اما سامسونگ برای بخش پردازنده نیز کم کاری نکرده است و پردازنده اسنپدراگون 865 را با 16 گیگابایت رم برای نسخه 1600 دلاری گلکسی اس 20 الترا در نظر گرفته است. نسخه مورد تست امروز ویدیو ما نیز نسخه 1600 دلاری گلکسی اس 20 الترا با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 در کنار پردازنده اسنپدراگون 865 است.

از سوی دیگر آیفون 11 پرو مکس با پردازنده قدرتمند A13 هنوز هم جزو بهترین دستگاه‌های بازار می‌باشد اما مقدار رم دستگاه در مقایسه با گلکسی اس 20 الترا 4 برابر کمتر و در حدود 4 گیگابایت می‌باشد. اما نباید بهینه سازی‌های اپل و اکوسیستم iOS را دست کم گرفت و همین موضوع است که iOS را تبدیل به یکی از سیستم عامل‌های سبک کرده است.

کمپانی اپل در مقابل بجای استفاده از حافظه‌های UFS 3.0 از حافظه NVME برای دستگاه خود استفاده کرده است که سرعتی سریع‌تر و قابل اطمینان‌تری نسبت به UFS 3.0 دارد اما درحالت کلی نباید قدرت گلکسی اس 20 الترا را دستم کم گرفت و در آخر ویدیو امروز مشخص می‌شود سرعت گلکسی S20 Ultra و iPhone 11 Pro max به چه صورت خواهد بود و کدام یک برنده این ویدیو خواهد شد.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار