کد خبر: ۲۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
گزارش جدید در رابطه با کنسول نسل بعد سونی حاکی از این دارد که این کمپانی ژاپنی فردا جزئیات جدیدی را در رابطه با پلی استیشن 5 منتشر خواهد کرد. سونی این کار را از طریق وب سایت PlayStation Blog در روز چهارشنبه 18 مارس انجام خواهد داد.
به گزارش آی تابناک : گزارش جدید در رابطه با کنسول نسل بعد سونی حاکی از این دارد که این کمپانی ژاپنی فردا جزئیات جدیدی را در رابطه با پلی استیشن 5 منتشر خواهد کرد. سونی این کار را از طریق وب سایت PlayStation Blog در روز چهارشنبه 18 مارس انجام خواهد داد.

فردا جزئیات جدیدی از پلی استیشن 5 منتشر می شود

در حالی که روز گذشته مایکروسافت جزئیات جدید و جذابی را از کنسول Xbox Series X خود منتشر کرد حالا گزارش آمده است که سونی فردا یعنی دو روز بعد از اقدام مایکروسافت، واکنشی به رقیب خود نشان خواهد داد. مارک سرنی، معمار سیستم پلی استیشن فردا اطلاعات مهمی را در مورد معماری پلی استیشن 5 منتشر خواهد کرد و توضیح خواهد داد که چگونه این کنسول آینده بازی‌های کامپیوتری را رقم خواهد زد. سونی از طریق اکانت توییتر خود رویداد فردا را اعلام کرده است. طرفداران کمپانی می‌توانند این رویداد را به صورت زنده از طریق PlayStation Blog دنبال کنند.

سونی اولین جزئیات در رابطه با پلی استیشن 5 را در آوریل سال 2019، یعنی تقریبا حدود یک سال پیش منتشر کرد. این کنسول مورد انتظار مجهز به پردازنده نسل سومی رایزن کمپانی AMD و GPU مبتنی بر Radeon Navi است که از قابلیت‌هایی همچون ray tracing و حداکثر رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند. همچنین پلی استیشن 5 مانند رقیب خود به حافظه SSD و پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل مجهز است و با پلتفرم واقعیت مجازی PlayStation VR نیز سازگاری دارد.

زمان نامعلوم رونمایی و عرضه پلی استیشن 5

مدتی بعد سونی عرضه کنسول نهمی خود را در تعطیلات سال 2020 اعلام کرد. از آوریل سال گذشته تاکنون سونی دیگر جزئیات خاصی را در مورد پلی استیشن نسل بعد اعلام نکرده است. فقط در CES 2020 بود که این کمپانی لوگوی PS5 را رونمایی کرد. همچنین برخی استودیوهای سوم شخص عناوینی را برای این کنسول معرفی کردند. به طور مثال عنوان Godfall توسط Counterplay Games و Gearbox Publishing رونمایی شد.

درست است که E3 2020 به خاطر شیوع کروناویروس لغو شد، اما سونی هم قصد حضور در این مراسم را برای دومین سال پیاپی نداشت بنابراین مشخص نیست دقیقا سازنده ژاپنی چه زمانی قصد رونمایی از کنسول خود را دارد. ضمن اینکه ممکن است عرضه کنسول‌های نسل بعد به خاطر ویروس کرونا به تعویق بیافتد.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار