کد خبر: ۲۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
گوگل سال 2018 پیش برنامه ادیت عکس اسنپ سید را برای گوشی‌های اندرویدی روانه گوگل پلی کرد. حالا اولین آپدیت برنامه Snapseed پس از گذشت 2 سال از انتشار این برنامه منتشر شده است که این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران آن باشد.
به گزارش آی تابناک : گوگل سال 2018 پیش برنامه ادیت عکس اسنپ سید را برای گوشی‌های اندرویدی روانه گوگل پلی کرد. حالا اولین آپدیت برنامه Snapseed پس از گذشت 2 سال از انتشار این برنامه منتشر شده است که این می‌تواند خبر خوبی برای کاربران آن باشد.

اسنپ سید یکی از برنامه‌های محبوب ویرایش عکس در گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این اپ در اندروید تا امروز بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است و این رقم و استقبال کاربران از آن جای تعجب ندارد. چرا که Snapseed یکی از قوی‎ترین برنامه‌های ادیت عکس در گوشی‌های موبایل است که رنج گسترده‌ای از قابلیت‌ها را در سطح حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. برخلاف دیگر برنامه‌های ادیت عکس در موبایل، اسنپ سید فراتر از فیلترهای ساده و تغییر میزان کنتراست و روشنایی عمل می‌کند.

تغییرات اولین آپدیت برنامه Snapseed

باوجود محبوبیتی که برنامه ادیت عکس اسنپ سید در طول این مدت بدست آورده، گوگل قابلیت‌های آن را به‌روزرسانی نکرده و حتی آپدیتی هم اصلاً برای آن از سال 2018 ارائه نکرده بود. با سابقه‌ای که گوگل در رها کردن پروژه‌ها و سرویس‎های خود در طول این سال‌ها رقم زده است، آینده Snapseed کمی متزلزل به نظر می‌آمد.

اما خوشبختانه در نهایت این برنامه پس از 2 سال، سرانجام آپدیت جدیدی دریافت کرد. طبق گزارشی که وبسایت Android Police منتشر کرده است، با به‌روزرسانی جدید تعدادی از باگ‌های برنامه رفع شده است و دارک مد در آن بهبود پیدا کرده است. برای افرادی که از مدت‌های قبل در انتظار ویژگی‌های جدید و یک آپدیت اساسی در اسنپ سید بود، این موضوع کمی ناراحت کننده است، اما در نیمه پر لیوان، نشان می‌دهد که حداقل گوگل آنقدر به برنامه خود متعهد است که تصمیم گرفته، هر چند دیر به دیر، به‌روزرسانی برای آن ارائه کند.

از آنجاییکه گوشی‌های پیکسل گوگل همواره تمرکز ویژه‌ای به بخش عکاسی دارند، وجود یک برنامه ادیت عکس حرفه‌ای مانند اسنپ سید می‌توان کمک بزرگی به کاربران کند. خوشبختانه این برنامه به رایگان در گوگل پلی برای دانلود عرضه شده است و اگر قصد دانلود آن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم، قبل از نصب آن، کمی با آن آشنا شوید.

دانلود از گوگل پلی




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار