کد خبر: ۲۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
شیائومی تصمیم دارد هفته آینده از جدیدترین پرچمدار برند زیرمجموعه خود، یعنی ردمی رونمایی کند. حالا در فاصله اندکی مانده به این مراسم تصویر، مشخصات و بنچمارک ردمی K30 Pro منتشر شده است که در ادامه آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

به گزارش آی تابناک : شیائومی تصمیم دارد هفته آینده از جدیدترین پرچمدار برند زیرمجموعه خود، یعنی ردمی رونمایی کند. حالا در فاصله اندکی مانده به این مراسم تصویر، مشخصات و بنچمارک ردمی K30 Pro منتشر شده است که در ادامه آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

Redmi K30 Pro که قرار است 24 مارچ، یعنی 5 فروردین به صورت رسمی معرفی شود، در رنگ آبی به بازار عرضه می‌شود. البته این آبی متفاوت از آن رنگی است که ردمی K30 با آن به بازار ارائه شده بود. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، یک رندر مطبوعاتی رسمی است که توسط Lu Weibing، قائم مقام ارشد شیائومی به اشتراک گذاشته شده.

تصویر ردمی K30 Pro

این رندر طراحی پنل عقب را کمی متفاوت از قبل نشان می‌دهد که ساختار دوربین آنها حالا به شکل یک قاب دایره‌ای شکل است. همچنین در تصویر مشخص است که این گوشی دارای دوربین سلفی بالاجهنده است.

مقایسه بنچمارک ردمی K30 Pro و آنر V30 Pro

در همین حال، Wang Teng مدیر محصولات ردمی دو ویدئو از گوشی Redmi K30 Pro را نشان می‌دهد بنچمارک AnTuTu و بنچمارک حافظه Androbench را اجرا می‌کند. در کنار این گوشی، آنر V30 Pro هم در حال اجرا عملیاتی مشابه است. آنر V30 Pro دارای چیپست Kirin 990 با حافظه UFS 3.0 بوده، در حالیکه Redmi K30 Pro دارای چیپست اسنپدراگون 865 و حافظه UFS 3.1 است.

مقایسه بنچمارک ردمی K30 Pro و آنر V30 Pro

پرچمدار آینده ردمی در تست انتوتو امتیاز 600 هزاری کسب کرده است و در مقابل، گوشی آنر امتیاز 490 هزاری. در تست Androbench، ردمی Redmi K30 Pro با حافظه UFS 3.1 در بخش خواندن ترتیبی سرعت 1752 مگابایت بر ثانیه و در بخش نوشتن ترتیبی سرعت 745 مگابایت بر ثانیه است. پرچمدار آنر سرعت خواندن حافظه آن 1617 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن آن 215 مگابایت بر ثانیه است.

مقایسه بنچمارک ردمی K30 Pro و آنر V30 Pro

گوشی ردمی K30 پرو از فناوری TurboWrite برای حافظه UFS 3.1 بهره می‌برد که می‌تواند سرعت نوشتن ترتیبی را بالاتر ببرد. این موضوع در زمان انتقال فایل‌های بزرگ، تفاوت چشمگیری ایجاد خواهد کرد.





منبع : سخت افزار



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار