کد خبر: ۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 18
یکی از دلایلی که از گوشی‌های هواوی نسبت به سال گذشته استقبال کمتری به عمل آمده، عدم پشتیبانی آن‌ها از سرویس‌های گوگل است. تحریم‌های آمریکا روی هواوی، تاثیرات خود را گذاشته و فروش این گوشی‌ها را با کاهش قابل توجهی مواجه کرده.
به گزارش آی تابناک : یکی از دلایلی که از گوشی‌های هواوی نسبت به سال گذشته استقبال کمتری به عمل آمده، عدم پشتیبانی آن‌ها از سرویس‌های گوگل است. تحریم‌های آمریکا روی هواوی، تاثیرات خود را گذاشته و فروش این گوشی‌ها را با کاهش قابل توجهی مواجه کرده. با این حال راه‌حل‌هایی برای نصب سرویس‌های گوگل روی این گوشی‌ها وجود دارد. جدیدترین راه حل برای این کار «چت پارتنر» نام دارد.

برنامه چت پارتنر به کاربران گوشی‌های جدید هواوی اجازه می‌دهد که همانند گذشته از سرویس‌های گوگل استفاده کنند و از تمام پتانسیل گوشی خود بهره ببرند. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و تنها کافیست آن را دانلود و اجرا کنید. حجم این برنامه ۱۷۵ مگابایت بوده و پس از دانلود باید مطمئن شوید که از گوشی شما پشتیبانی می‌کند یا نه.

چت پارتنر

البته نگران نباشید، در صورتی که پیامی مبنی بر عدم پشتیبانی از گوشی خود دریافت کردید، راه‌حل دیگری وجود دارد که می‌توانید از این لینک برای برطرف کردن آن استفاده کنید. برای آن دسته از کاربرانی که هیچ خطایی دریافت نمی‌کنند (احتمالا اکثر کاربران)، روش کار این گونه است: پس از اجرای برنامه، ابتدا روی گزینه «Detect Device» و سپس روز گزینه «Repair Now» ضربه بزنید. در نهایت باید گزینه «Activate» را انتخاب کنید.

اگر مراحل بالا را بدون هیج مشکل و خطایی پشت سر بگذارید، پس از راه‌اندازی مجدد گوشی خود، باید اپ پلی استور را ببینید. پس از آن کافیست وارد برنامه شده و بعد از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری گوگل خود، به صورت معمولی از تمامی برنامه‌های موجود در پلی استور استفاده کنید. این روش هم روی گوشی‌های جدید هواوی و هم آنر جواب داده و گزارش‌هایی از کاربردی بودن آن برای میت ۳۰ پرو نیز وجود دارد.

همچنین بسیاری از کاربرانی که اپ چت پارتنر را نصب کرده‌اند، گزارشی می‌دهند که هیچ مشکلی برای گوشی آن‌ها به وجود نیامده و مثل گذشته از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که شما هم یکی از گوشی‌های جدید هواوی یا آنر را دارید، می‌توانید اپ چت پارتنر را از این لینک دانلود کنید. البته لازم به ذکر است که این روش به هیچ عنوان رسمی نبوده و با در نظر گرفتن تمام احتمالات، آن را نصب کنید.




منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار