کد خبر: ۲۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
شاید شما نیز این سوال را داشته باشید که «چگونه می‌توان فعالیت‌های مختلف خود را وارد اینترنت کرد؟». برای پاسخ دادن به این سوال باید با چند تا اصطلاح آشنا شوید. این اصطلاح‌ها شامل ثبت دامنه، خرید هاست، سرور مجازی و اختصاصی و نهایتا طراحی و به روز رسانی سایت هستند.
به گزارش آی تابناک : شاید شما نیز این سوال را داشته باشید که «چگونه می‌توان فعالیت‌های مختلف خود را وارد اینترنت کرد؟». برای پاسخ دادن به این سوال باید با چند تا اصطلاح آشنا شوید. این اصطلاح‌ها شامل ثبت دامنه، خرید هاست، سرور مجازی و اختصاصی و نهایتا طراحی و به روز رسانی سایت هستند.

معرفی مختصر اصطلاحات
ثبت دامنه:
 دامنه در واقع، آدرس سایت شما است که از دو بخش پسوند و نام تشکیل شده است. برای مثال google.com یک دامنه است که از نام google و پسوند .com تشکیل شده است. پسوندها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید براساس فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید، نوع آن را تغییر دهید. انتخاب نام نیز محدودیت خاصی ندارد، فقط باید تکراری نباشد.

خرید هاست: آدرس سایت شما باید کاربران اینترنت را به یک فضای مجازی در اینترنت راهنمایی کند. این فضا، از سایت شما میزبانی می‌کند و هاست نام دارد. به عبارت دیگر، هاست، بخشی از اینترنت است که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد.

سرور مجازی و اختصاصی: هاست در یک کامپیوتر متصل به اینترنت قرار دارد که به صورت مشترک با سایت‌های دیگر یا اختصاصی برای سایت شما، خدمات ارائه می‌دهد و به ترتیب سرور مجازی و سرور اختصاصی نام دارد.

طراحی و به روز رسانی: باید سایت خود را به شکل مناسبی و با استفاده از نرم افزارهایی مانند وردپرس طراحی کنید. همچنین برای اینکه اطلاعات خود را در سایت‌تان قرار دهید، باید آن را مرتبا به روز رسانی کنید.

ما در اینجا قصد داریم 3 سایت هاستینگ برتر ایران را معرفی کنیم. این سایت‌ها عبارت اند از ایران سرور، آذر آنلاین و هاست نگار.

خرید هاست از ایران سرور

ایران سرور با ارائه هاست‌های متنوع و هزینه مناسب، قابلیت پاسخگویی به نیازهای شما را دارد. با خرید هاست از ایران سرور می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برخوردار شوید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی به سرعت از سر راه برداشته شوند.

خرید هاست از ایران سرور به شما این امکان را می‌دهد که یک بار برای همیشه، به یک هاست مناسب دسترسی پیدا کنید و از مشکلاتی که تغییر دادن هاست، برای شما ایجاد می‌کند خلاص شوید.

خرید هاست از آذر آنلاین

آذر آنلاین ارائه دهنده خدمات هاست و ثبت دامنه است. آذر آنلاین در ارائه خدمات هاست به کاربران، توجه به سلایق مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. شما می‌توانید با خرید هاست از آذر آنلاین برای هر یک از سیستم عامل‌های مختلفی که نیاز دارید، این کار را انجام دهید.

خرید هاست از آذر آنلاین امکاناتی را برای شما به ارمغان می‌آورد که برخی از آنها عبارت اند از:

راه اندازی در زمان کم (15 دقیقه)، سخت افزار قدرتمند (استفاده از دیتا سنترهای معتبر اروپا)، قابلیت ساخت ایمیل نامحدود، نصب سیستم مدیریت محتوا، سیستم بک‌آپ گیری خودکار، دارا بودن فایروال اختصاصی برای جلوگیری از نفوذ هکرها.

خرید هاست از هاست نگار

در سایت هاست نگار برای کاربرانی که به دنبال خرید هاست هستند، امکانات ویژه‌ای فراهم شده است. از جمله اینکه شما می‌توانید برای خرید هاست از هاست نگار، مقایسه‌ای بین انواع مختلف هاست داشته باشید و براساس خواسته‌ها و نیازهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. این کار با استفاده از توضیحاتی که در مورد قیمت و خدمات هر کدام از هاست‌ها ارائه شده، امکان پذیر است.

خرید هاست از هاست نگار بسیار آسان است. زیرا هاست نگار به حقوق کاربران خود احترام می‌گذارد.

سخن آخر
اگر مایل به راه اندازی سایت اینترنتی اختصاصی خودتان هستید، یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که باید بکنید، خرید هاست است. برای این منظور، ما در اینجا 3 تا از معتبرترین سایت‌های فروش هاست را به شما معرفی کردیم.







منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار