کد خبر: ۲۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
عنوان Call of Duty Warzone که بخشی از جدیدترین بازی سری Call of Duty ساخته Infinity Ward می‌باشد، حالا از مرز 15 میلیون بازیکن عبور کرده است. این موضوع در توییتر اعلام شد و تنها سه روز پس از عرضه بازی در 10 مارس چنین اتفاقی رخ داده. پیش از این استودیو اعلام کرده بود که در طی 24 ساعت ابتدایی تعداد بازیکنان از 6 میلیون نفر عبور کرده است.
به گزارش آی تابناک : عنوان Call of Duty Warzone که بخشی از جدیدترین بازی سری Call of Duty ساخته Infinity Ward می‌باشد، حالا از مرز 15 میلیون بازیکن عبور کرده است. این موضوع در توییتر اعلام شد و تنها سه روز پس از عرضه بازی در 10 مارس چنین اتفاقی رخ داده. پیش از این استودیو اعلام کرده بود که در طی 24 ساعت ابتدایی تعداد بازیکنان از 6 میلیون نفر عبور کرده است.

بازی در سبک بتل رویال، رایگان و کراس پلتفرم (بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف می‌توانند باهم بازی کنند، مثلا پلی استیشن با پی سی یا غیره) از دو حالت بازی بهره می‌برد که در پایین به جزئیات آنها اشاره شده اما توسعه دهندگان مشغول کار روی بهبودهای دیگری نیز هستند که نظیر بازیکنان بیشتر در یک نقشه (تا 200 نفر) و گروه‌های چهار / پنج نفره می‌باشد (در حال حاضر گروه‌ها به سه نفر محدود هستند).

دو حالت قابل بازی عنوان Call of Duty Warzone

عنوان Call of Duty Warzone

در زمان عرضه بازیکنان می‌توانند در دو حالت به بازی بپردازند، بتل رویال و Plunder. در پایین اشاره کوتاهی به نوع این حالت‌ها و نحوه گیم پلی آنها شده است.

حالت: بتل رویال

عامل پیروزی: زنده ماندن به عنوان آخرین گروه

ترکیب تیم: گروه‌های سه نفره

مکانیزم‌های بازیابی: کیت‌های احیای خود که می‌توان از ایستگاه‌های خرید داخل نقشه تهیه یا در طی بازی لوت کرد. گروه شما می‌تواند از ایستگاه‌های خرید شما را احیا کند یا در Gulag خودتان به بازی برگردید (حالت یک در برابر یک که شما مانند یک دوئل باید حریف مقابل را شکست دهید تا به بازی برگردید).

مکانیک‌های کلیدی بازی: لوت کردن. بدست آوردن آیتم‌ها از روی زمین، جعبه‌ها، به اتمام رساندن قراردادهای داخل نقشه، از ایستگاه‌های خرید و کشتن دشمنان.

حالت: Plunder

عامل پیروزی: پول بیشتری از تیم‌های رقیب بدست آورید. اولین تیمی که به 1 میلیون دست یابد، تایمری دو دقیقه‌ای را فعال خواهد کرد؛ تیمی که بعد از دو دقیقه اضافی بیشترین پول را در اختیار داشته باشد برنده است.

ترکیب تیم: گروه‌های سه نفره

مکانیزم‌های بازیابی: بازیابی خودکار فعال است.

مکانیک‌های کلیدی بازی: پول خود را از بازی خارج کنید (با بالگرد یا بالن‌ها) تا از آن مراقبت شود. هر بار که شما کشته شوید درصدی از پولی که نگه می‌دارید روی زمین افتاده و احتمالا توسط تیم‌های رقیب برداشته می‌شود، به همین علت باید پول را سریعا خارج کنید.

همچنین شما می‌توانید از اینجا بهترین تنظیمات را برای بازی اعمال کنید. شما عزیزان در حال حاضر مشغول تجربه Warzone هستید؟ می‌توانید در پایین اکانت‌های خود را به اشتراک بگذارید تا با یکدیگر بازی کنیم.

عنوان Call of Duty Warzone




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار