کد خبر: ۲۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 17
نزدیک به یک هفته از انتشار نسخه بتل رویال بازی Call of Duty Modern Warfare با نام COD WarZone می‌گذرد اما هنوز خیلی از کاربران در دانلود این بازی محبوب دچار مشکل هستند به همین دلیل امروز آموزش دانلود بازی Call Of Duty WarZone را برای شما کاربران عزیز قرار داده‌ایم تا شما نیز به جمع بازیکنان سبک شوتر کال آو دیوتی بپیوندید.
به گزارش آی تابناک : نزدیک به یک هفته از انتشار نسخه بتل رویال بازی Call of Duty Modern Warfare با نام COD WarZone می‌گذرد اما هنوز خیلی از کاربران در دانلود این بازی محبوب دچار مشکل هستند به همین دلیل امروز آموزش دانلود بازی Call Of Duty WarZone را برای شما کاربران عزیز قرار داده‌ایم تا شما نیز به جمع بازیکنان سبک شوتر کال آو دیوتی بپیوندید.

در ابتدای مطلب باید به این موضوع اشاره کرد که بخش ثبت نام نیاز به برنامه تغییر آی‌پی دارد اما برای دانلود و حتی بازی کردن نیازی به این نرم افزار نخواهید داشت اما محض اطمینان در هنگام دانلود نیز نرم افزار تغییر آی‌پی خود را روشن نگه دارید. متاسفانه این بازی با توجه به عرضه اخیر خود دارای مشکلات متعدد زیادی است که نه تنها گیمر‌های ایرانی بلکه تمام بازیکنان در سطح جهان درگیر مشکلاتی همچون پکت لاست بالا در برخی از مواقع, افت فریم‌های شدید و مسائل این چنینی هستند پس اگر سیستم شما از نظر قدرت و توانمندی طبق مشخصات گفته شده برای اجرای این بازی می‌باشد، نباید نگران این موضوع باشید و به زودی به ارائه بروزرسانی مشکلات اخیر حل خواهد شد اما هنوز خبری از توییت از سوی اکتیویژن برای آگاهی داشتن از این مشکلات دیده نشده است.

سیستم مورد نیاز :

مشخصات مورد نیاز برای اجرای COD WarZone

سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی پردازنده I5 2500K در کنار کارت گرافیک GTX 970 و یا GTX 1660 می‌باشد. همچنین 12 گیگابایت رم برای اجرای روان این بازی در کنار دیگر نرم افزار‌های خود نیاز خواهید داشت.

البته اگر سیستم شما مشخصاتی پایین‌تر از موارد گفته شده دارد نگرانی وجود ندارد و دارندگان کارت‌های GTX 670 و یا GTX 1650 قادر هستند این بازی را در صورت داشتن پردازنده‌هایی با مقدار قدرت I3 4340 و یا AMD FX-6300 بر روی کیفیت Low بازی نمایند.

ساخت اکانت

به هرحال اگر از کسانی هستید که برای دانلود این بازی لحظه شماری می‌کردند اما هم اکنون قادر به دانلود آن نیستند پیشنهاد ما به شما خواندن کامل این مطلب تا انتها است. ابتدا لازم است برای دانلود این برنامه لانچر Blizzard را بر روی سیستم خود دانلود و نصب نمایید. برای انجام اینکار ابتدا وارد سایت بلیزارد شده و از منوی بالای این سایت گزینه My Account را انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه Create Free Account کلیک نمایید. لازم به ذکر است بگوییم اگر قبلا در این سایت اکانت داشتید نیاز به ساخت دوباره نیست و این بازی برای تمامی اکانت‌ها هم اکنون قابل دسترس است.

سایت بلیزارد

بعد از ورود به این بخش ابتدا محل سکونت خود را باید مشخص نمایید. خوشبختانه این سایت کشور ایران را در لیست کشور‌های تحت پوشش خود قرار داده است و مشکلی از بابت ساخت اکانت با منطقه ایران نخواهید داشت اما مشخص نیست که چرا برای ورود به این سایت باید از نرم افزار تغییر آی‌پی استفاده نمود. البته در برخی از مواقع سایت بلیزارد بدون نیاز به برنامه تغییر آی‌پی نیز بارگذاری خواهد شد.

صفحه ثبت نام سایت بلیزارد

پس از انتخاب محل سکونت کافیست تا در بخش FirstName نام خود و در بخش LastName نیز نام خانوادگی خود را بنویسید. بخش Birth Month اهمیت زیادی ندارد اما اگر سعی در تمیز نگه داشتن اکانت خود دارید پیشنهاد می‌کنیم تا تاریخ میلادی روز تولد خود را به صورت دقیق در این بخش وارد نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که سن شما زیر 18 سال می‌باشد پیشنهاد می‌کنیم سال تولد را به سالی بالاتر از 18 سال تغییر دهید تا در آینده محدودیت‌هایی برای شما اعمال نشود.

تایید ایمیل بلیزارد

تایید ایمیل و دانلود لانچر بلیزارد

موارد دیگر مثل Email و پسورد نیز نیاز به توضیح خاصی ندارد و پس از انتخاب یک سوال امنیتی کافیست تا گزینه I have reviewd and understand the Privacy Policy را تیک بزنید. سپس Create a Free Account را انتخاب کرده تا بعد از Verify شدن هویت شما یک ایمیل برای تایید اکانت بلیزاد برای شما ارسال شود. سپس با چک کردن ایمیل خود و Verify کردن اکانت لازم است تا لانچر این سایت را از طریق این لینک دانلود نمایید.

ورود به اکانت و دانلود بازی

لانچر بلیزارد

پس از دانلود و نصب لانچر Blizzard کافیست تا برنامه را باز نمایید و مشخصات کاربری خود را وارد این برنامه کنید. سپس از بخش Games شاهد برخی از بازی‌هایی خواهید بود که کمپانی Blizzard به شخصه تولید کرده است اما با کمی اسکرول به سمت پایین شاهد بخش Partner Games خواهید بود. این بخش میزبان دو بازی Call Of Duty Black Ops 4 و Call Of Duty: MW خواهد بود. با ورود به بخش Call Of Duty: MW شاهد گزینه Play For Free خواهید بود. با کلیک بر روی آن Install Location برای شما باز خواهد شد. پیشنهاد ما به شما نصب بازی بر روی SSD در صورت داشتن این نوع حافظه بر روی سیستم است. در غیر این صورت مسیر نصب بازی را در درایو و یا پوشه مورد نظر خود انتخاب نمایید. سپس با انتخاب گزینه Start Install بازی شروع به دانلود 83 گیگابایت خواهد کرد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار