کد خبر: ۲۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 16
هوآوی تصمیم دارد تا روز 26 مارچ (7 فروردین) از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند.
به گزارش آی تابناک : هوآوی تصمیم دارد تا روز 26 مارچ (7 فروردین) از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی کند. تا امروز اخبار نسبتاً زیادی درخصوص گوشی‌های این خانواده منتشر شده، اما این اولین بار است که گوشی P40 Pro هوآوی در Geekbench رویت می‌شود و این یعنی اطلاعات خوبی از مشخصات پردازنده این گوشی لو رفته است.

گوشی P40 Pro هوآوی در Geekbench

گوشی P40 Pro 5G با اسم رمز ELS-NX9 در گیک‌بنچ مشاهده شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید 10 است و 8 گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است. البته با وجود آنکه این موضوع هنوز تأیید نشده، اما می‌توان انتظار داشت که نسخه‌هایی با حافظه رم بیشتر نیز در دسترس قرار بگیرند.

دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ نام دقیق چیپستی که در گوشی پی40 پرو 5G استفاده شده است را مشخص نکرده، اما به نظر می‌رسد که این تراشه Kirin 990 باشد. این همان چیپستی است که هوآوی در پرچمداران سری قبل، یعنی میت 30 و گوشی تاشوی جدید خود، Mate Xs که ماه گذشته آن را رونمایی کرد، استفاده کرده بود.

دلیل این احتمال، اینست که عملکرد گوشی P40 Pro هوآوی در Geekbench تقریباً نزدیک به Mate 30 Pro است. این گوشی در تنظیمات پیش‌فرض در بخش تک هسته امتیاز 754 و در چند هسته‌ای امتیاز 2847 را کسب کرده بود. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، P40 پرو در بخش تکه‌هسته و چندهسته به ترتیب امتیازات 776 و 3182 را کسب کرده است.

گوشی P40 Pro هوآوی در Geekbench

خانواده P40 هوآوی

انتظار می‌رود که هوآوی در کنار نسخه پرو، از دو گوشی دیگر این خانواده نیز رونمایی کند؛ یک نسخه استاندارد و دیگری Premium Edition. گفته می‌شود که نسخه دوم که گرانقیمت‌تر از Pro خواهد بود، دارای 5 دوربین (سنسور اصلی 52 مگاپیکسلی، سنسور پریسکوپی با زوم 10x اپتیکال، سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ToF 3D برای تشخیص) در قاب پشتی، دو دوربین سلفی (32 مگاپیکسلی و ToF 3D) و باتری 5500 میلی آمپرساعتی خواهد بود.   

البته تا زمانی که این گوشی‌ها به‌طور رسمی معرفی نشده‎اند، نمی‌توان با اطمینان در خصوص مشخصات آنها اظهار نظر کرد. در هر حال، در حدود دو هفته به زمان معرفی این محصولات باقی مانده و به‌زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار