کد خبر: ۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 15
بعد از رونمایی از سری گلکسی اس 20 توسط سامسونگ دارندگان گلکسی اس 20 الترا و دو نسخه دیگر این سری مشکلات کوچک و بزرگی را به صورت فیدبک به این کمپانی ارسال کرده بودند و در جواب سامسونگ به تمامی آن‌‎ها قول رفع مشکلات را داده بود.
به گزارش آی تابناک : بعد از رونمایی از سری گلکسی اس 20 توسط سامسونگ دارندگان گلکسی اس 20 الترا و دو نسخه دیگر این سری مشکلات کوچک و بزرگی را به صورت فیدبک به این کمپانی ارسال کرده بودند و در جواب سامسونگ به تمامی آن‌‎ها قول رفع مشکلات را داده بود. حال بروزرسانی دوم سری گلکسی اس 20 منتشر شده است اما در این بروزرسانی خبری از قول داده شده سامسونگ نیست.

همانطور که می‌دانید دوربین گلکسی اس 20 الترا یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار سایر دوربین‌های آن است اما بخش اصلی دوربین چهارگانه دستگاه همین سنسور 108 مگاپیکسلی می‌باشد که به گفته سامسونگ قادر است تا تصاویر شفاف و با کیفیت را برای کاربر به ثبت برساند. اما متاسفانه مشکلی که در این میان وجود دارد، استفاده سامسونگ از این سنسور برای اولین بار بر روی یکی از پرچمدار‌های این کمپانی است و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات ریز و درشت برای بخش دوربین دستگاه شده است.

یکی از نمونه مشکلات دوربین گلکسی اس 20 الترا خارج شدن سوژه از فوکوس به مراتب زیاد نسبت به نسل‌های گذشته است و همچنین به دلیل بزرگ بودن سنسور دستگاه، شاهد یک بلور طبیعی در پس زمینه تصاویر هستیم که این مورد در ابتدا بسیار خوب می‌باشد و تلاش کمپانی‌های سازنده تلفن همراه نیز نزدیک کردن قابلیت‌های بخش دوربین تلفن همراه به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR است اما متاسفانه به دلیل استفاده از لنز نامناسب و تازه بودن این قابلیت بر روی یکی از دستگاه‌های سامسونگ شاهد بلور شدن نامنظم در برخی از تصاویر ثبتی از این دستگاه هستیم.

بروزرسانی ماه مارس

به غیر از گلکسی اس 20 الترا، گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس نیز در بخش ضبط ویدیو 8K همانند گلکسی اس 20 الترا از مشکل ژله‌ای بودن ویدیو رنج می‌برند و این مورد را می‌توان به دلیل بالا بودن نرخ پردازشی ویدیو 8K دانست.

به هرحال سامسونگ بجای ارائه بروزرسانی برای حل این مشکلات و حتی رفع محدودیت انتخاب بین گزینه رزولوشن FHD+ و نرخ بروزرسانی 120 هرتز یا بالاترین رزولوشن دستگاه بر روی نرخ بروزرسانی 60 هرتز، تصمیم به ارائه بسته امنیتی ماه مارس 2020 برای هر سه دستگاه کرده است. این آپدیت با شماره مدل G98xFXXU1ATC1 برای نسخه‌های اگزینوس هر سه دستگاه منتشر شده است و دارندگان نسخه اسنپدراگون باید کمی برای دریافت بروزرسانی صبر نمایند. هم اکنون بروزرسانی دوم سری گلکسی اس 20 با حجم 150 مگابایت از طریق بخش Software Update در دسترس است.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار