کد خبر: ۲۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 14
یک روز از رونمایی ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس در هند می‌گذرد و شیائومی طی همین یک روز توانسته تا جلب توجه زیادی را به خود جذب کند و حال، اکانت رسمی توییتر شیائومی هند ویدیوی جدید از پاوربانک بی‌سیم شیائومی منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : یک روز از رونمایی ردمی نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس در هند می‌گذرد و شیائومی طی همین یک روز توانسته تا جلب توجه زیادی را به خود جذب کند و حال، اکانت رسمی توییتر شیائومی هند ویدیوی جدید از پاوربانک بی‌سیم شیائومی منتشر کرده است.

متاسفانه در ویدیو منتشر شده خبری از ظاهر و یا طراحی پاوربانک نیست اما با توجه به لوگو شارژ مشخص است که باید شاهد رونمایی از یک پاوربانک توسط شیائومی باشیم. در متن توییت منتشر شده هشتگ CutTheCord نیز به چشم می‌خورد که نشان از پاوربانک بی‌سیم شیائومی دارد. البته این به معنای نبود شارژ با سیم نیست و این پاوربانک قادر به شارژ دستگاه‌‎های مختلف با کابل نیز به صورت USB خواهد بود.

متاسفانه اطلاعاتی در خصوص سرعت شارژ وایرلس و یا سرعت شارژ کابلی این پاوربانک منتشر نشده است اما به احتمال زیاد باید منتظر سرعت 30 و یا 40 واتی از طریق کابل و سرعت 15 الی 30 واتی از طریق شارژ بی‌سیم باشیم که رقم بسیار خوبی برای یک پاوربانک می‌باشد.

شیائومی معروف به قیمت گذاری پایین اما با کیفیت خود است و احتمال اینکه این مورد برای این پاوربانک نیز تکرار شود بسیار زیاد است. اگر این موضوع درست باشد باید شاهد توجه زیاد به سوی این پاوربانک با توجه به قیمت گذاری خوب شیائومی باشیم. درحال حاضر ظرفیت مشخصی برای پاوربانک بی‌سیم شیائومی گفته نشده است ولی باید شاهد یک پاوربانک با ظرفیت 10 یا 20 هزار میلی آمپری باشیم.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار