کد خبر: ۲۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 11
هوآوی درحال آماده سازی خود برای رونمایی از سری P40 است و طی این چند وقته خبر‌های زیادی در مورد نسخه‌های مختلف پی 40 به بیرون درز کرده است که مهم‌ترین آن‌ها، مربوط به بخش دوربین این سری می‌باشد و طی تیزر رسمی که از سوی کمپانی هوآوی اخیرا منتشر شده، برآمدگی دوربین هوآوی P40 به طور کامل مشخص شده است اما ظاهرا این برآمدگی برخلاف تصورات کمتر از گلکسی اس 20 الترا می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : هوآوی درحال آماده سازی خود برای رونمایی از سری P40 است و طی این چند وقته خبر‌های زیادی در مورد نسخه‌های مختلف پی 40 به بیرون درز کرده است که مهم‌ترین آن‌ها، مربوط به بخش دوربین این سری می‌باشد و طی تیزر رسمی که از سوی کمپانی هوآوی اخیرا منتشر شده، برآمدگی دوربین هوآوی P40 به طور کامل مشخص شده است اما ظاهرا این برآمدگی برخلاف تصورات کمتر از گلکسی اس 20 الترا می‌باشد. 

متاسفانه سری P40 هوآوی میزبان نسخه Lite نیست و باید با این نسخه در این سری خداحافظی کنیم اما این به معنای کم شدن تعداد نسخه‌هایی که هوآوی قصد رونمایی از آن‌ها را دارد نیست و به جای نسخه لایت، نسخه پرمیوم ادیتیشن به روی کار آمده است.  

به گفته Richard Yu، مدیر کمپانی هوآوی، شرکت قرار است تا در روز 26 مارس طی مراسمی در شهر پاریس فرانسه از هر سه دستگاه هوآوی پی 40، هوآوی پی 40 پرو و هوآوی P40 Premium Edition رونمایی نماید و به همین منظور تیزری برای تایید زمان مراسم توسط هوآوی منتشر شده است. 

هوآوی پی 40

این تیزر برخلاف ظاهر ساده خود دارای اطلاعات جالبی درباره دوربین هوآوی پی 40 است و از نمونه‌های آن می‌توان به برآمدگی دوربین هوآوی P40 نسبت به نسل‌های گذشته اشاره نمود. به غیر از این مورد به دلیل بزرگی ابعاد این برآمدگی شاید شاهد حضور 5 دوربین در پشت دستگاه باشیم و این احتمال با نزدیک شدن به روز مراسم هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. 

اما ترکیب پنج‌گانه دوربین به گفته برخی از کاربران تنها برای نسخه پرمیوم خواهد بود و مابقی نسخه‌ها تنها از چهار دوربین و حتی سه دوربین در پشت دستگاه استفاده خواهند کرد. حضور دوربین پنج‌گانه برای پی 40 پرمیوم باعث شده است تا این دستگاه به یک پکیج کامل عکاسی برای شما تبدیل شود. از حضور دوربین الترا واید در کنار دوربین پریسکوپ و یک سنسور بزرگ برای دوربین اصلی، تا حضور دوربین ماکرو و سنسور TOF همه در کنار هم لذت عکاسی بی‌نظیری را برای کاربران سری P40 به ارمغان خواهد آورد. 




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار