کد خبر: ۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 07
جدیدترین گوشی هوشمندی که باید ارزش ۱۴۰۰ یا ۱۶۰۰ دلار خود را ثابت کند، سامسونگ گلکسی S20 اولترا است. این گوشی توسط یوتیوبر معروف زک نلسون شکنجه شده و تست‌های مقاومت معروف معروف او را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش آی تابناک : جدیدترین گوشی هوشمندی که باید ارزش ۱۴۰۰ یا ۱۶۰۰ دلار خود را ثابت کند، سامسونگ گلکسی S20 اولترا است. این گوشی توسط یوتیوبر معروف زک نلسون شکنجه شده و تست‌های مقاومت معروف معروف او را پشت سر می‌گذارد.

گلکسی S20 اولترا با گوریلا گلس ۶ در هر دو طرف آن و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، به این تست قدم گذاشته است کانال جری ریگ اوریتینگ یا همان زک نلسون، عادت دارد تا مقاومت گوشی‌های جدید را با روش‌هایی که دیدنشان چندان برای کاربر خوشایند نیست، بسنجد. برای مثال او برای تست مقاومت شیشه در برابر خط و خش، از مقیاس موس استفاده می‌کند.

گلکسی S20 اولترا

این مقایس از ۱ تا ۱۰ بوده و نشان دهنده میزان سختی یک ماده است (اینجا شیشه روی نمایشگر). عدد ۱۰ در این مقیاس، الماس بوده و یک به تالک اختصاص داده شده است. در نتیجه اگر قرار باشد گوریلا گلس ۶ خط و خش بیفتد، بسان شیشه‌های گذشته این کمپانی، باید از از جایی میان ۶ و ۷ شروع شود و با نزدیک تر شدن آن به عدد ۱۰، عمق خط و خش‌ها بیشتر شود. اکنون که کمی بیشتر با این مقایس آشنا شدید، در ویدیو زیر می‌توانید تست مقاومت گلکسی S20 اولترا را تماشا کنید:

همانطور هم که در ویدیو تماشا کردید، شیشه محافظ نمایشگر ۶.۹ اینچی به خوبی می‌تواند از خط و خش‌های روزانه مانند کلید و ناخن و اشیا نوک تیز اینچنینی محافظت کند، ولی با سخت‌تر شدن مواد، کار برای گوشی نیز کمی سخت می‌شود و شاهد خش‌های نسبتا عمیق روی نمایشگر سوپر امولد گلکسی S20 اولترا هستیم. ماژول مستطیلی بزرگ پشت گوشی نیز به خوبی از خش‌ها محافظت می‌کند و نمی‌گذارد چیزی مانع از ثبت سوژه شما شود.

البته بدنه آلومینیومی گلکسی S20 اولترا چندان مقاومت خاصی ندارد و زک نلسون به سادگی توانست آن را با یک کاتر خط بیندازد که برای گوشی ۱۴۰۰ یا ۱۶۰۰ دلاری چندان دلگرم کننده نیست.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار