کد خبر: ۲۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 07
دومین ماه از سال جدید میلادی هم به پایان رسید و با اتمام آن لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه توسط بنچمارک معتبر Antutu اعلام شد.
به گزارش آی تابناک : دومین ماه از سال جدید میلادی هم به پایان رسید و با اتمام آن لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه توسط بنچمارک معتبر Antutu اعلام شد.  این لیست مانند چند ماه اخیر شامل 10 گوشی پرچمدار و 10 گوشی میان‌رده بازار می‌باشد.  نتایج این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازات هر گوشی و مربوط به عملکرد پردازنده و پردازنده گرافیکی دستگاه‌های در AnTuTu V8  در تاریخ بین 1 تا 29 فوریه می‌باشد.

پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه – پرچمداران

در بخش پرقدرت‌ترین گوشی‌های پرچمدار این ماه، گوشی ROG Phone II ایسوس دوباره به صدر جدول بازگشته است. این گوشی با چیپست تقویت شده اسنپدراگون 855 (نسخه پلاس) همراه با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی توانست جایگاه نخست این لیست را به خود اختصاص دهد.

این پلتفرم نشان داده که سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی گیمینگ ایسوس هنوز حرف‌هایی برای گفتن دارد و توانسته امتیاز بالای خود را حفظ کند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در این رده‌بندی هنوز هیچ گوشی هوشمندی با چیپست اسنپدراگون 865 وجود ندارد. AnTuTu در واکنش به این موضوع اعلام کرده که هنوز داده‌های کافی برای این گوشی‌ها بدست نیامده است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که در لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه آینده نام پرچمداران سامسونگ، اوپو، ریلمی و شیائومی به چشم بخورد.

لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه Antutu – پرچمداران

در حال حاضر، پرقدرت‌ترین گوشی لیست AnTuTu، گلکسی اس 20 اولترا 5G سامسونگ با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که امتیاز 559,781 را کسب کرده، پس از آن گلکسی اس20+ با 553,735 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. البته این دو گوشی با اسنپدراگون 865 چنین امتیازی را کسب کرده‌اند و امتیاز آنها با تراشه Exynos 990 پایین‎تر است.

پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه – میان‌رده

در بخش گوشی‌های میان‌رده، گوشی ردمی نوت 8 پرو شیائومی با تراشه Helio G90T با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در جایگاه نخست قرار گرفته است. پس از این گوشی، گلکسی A71 سامسونگ و Mi 9T شیائومی با چیپست‌های اسنپدراگون 730 در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته است.

لیست پرقدرت‌ترین گوشی‌های ماه فوریه Antutu – میان‌رده




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار