کد خبر: ۲۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 05
تا کنون چند پتنت محدود، منتسب به کنسول بازی PlayStation 5 از سوی رسانه‌ها به بیرون درز کرده است. پتنت هایی که «سونی» به صورت رسمی آنها را به ثبت رسانده اما یکی از آنها برای طرفداران این کنسول بسیار نگران کننده است! در ادامه با آخرین طرح لو رفته از پلی استیشن 5 آشنا خواهیم شد.
به گزارش آی تابناک : تا کنون چند پتنت محدود، منتسب به کنسول بازی PlayStation 5 از سوی رسانه‌ها به بیرون درز کرده است. پتنت هایی که «سونی» به صورت رسمی آنها را به ثبت رسانده اما یکی از آنها برای طرفداران این کنسول بسیار نگران کننده است! در ادامه با آخرین طرح لو رفته از پلی استیشن 5 آشنا خواهیم شد.

پتنت هایی از کنترلر پلی استیشن 5 و ویژگی‌های آن، در ماه‌های اخیر خبرساز شده بودند. اما طرحی که به تازگی از کنسول PS5 منتشر شده است، طرفداران پلی استیشن را کمی نگران کرده است. سونی همچنان از معرفی کنسول نسل نهمی خود طفره رفته و کاربران، گیمرها و طرفداران، اینترنت را به امید سرنخ‌های جدید دنبال می‌کنند.

تصاویر پتنت جدید سونی در حالی منتشر شده است که کنسول PS5 را در ظاهری عجیب و به صورت کاملاً گرد نشان می‌دهد. برخی منابع اعلام کرده‌اند که با توجه به این طرح، امکان تغییر رویه سونی در طراحی پلی استیشن وجود دارد. برخی دیگر نیز این طرح را جعلی دانسته و یا یک پتنت ثبت شده برای رد گم کنی از سوی سونی می‌دانند. از آنجایی که بخش‌هایی از تصویر به صورت عمدی سانسور شده‌اند، احتمال غیر واقعی بودن آنها پایین است.

spherical_ps5.jpg

با این وجود بعید به نظر می‌رسد که سونی از چنین طراحی عجیبی برای PS5 استفاده کند. یکی از نقاط ضعف این طرح، کاهش تأثیر قدرت بر نمای ظاهری است. به هر حال این آخرین تصویر از پتنت ثبت شده سونی، منتسب به پلی استیشن 5 بوده و تصمیم گیری با شما است. امیدواریم که PS5 با چنین طرحی روانه بازار نشود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار