کد خبر: ۲۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 04
هر روزی که از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد، مشکلات بیشتر و جدیدتر می‌شوند. امروز آقای Manu Kumar Jain، مدیر شرکت شیائومی در هند اعلام کرد که رویداد معرفی ردمی نوت 9 که قرار بود در تاریخ 12 مارچ (22 اسفند) برگزار شود، به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : هر روزی که از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد، مشکلات بیشتر و جدیدتر می‌شوند. امروز آقای Manu Kumar Jain، مدیر شرکت شیائومی در هند اعلام کرد که رویداد معرفی ردمی نوت 9 که قرار بود در تاریخ 12 مارچ (22 اسفند) برگزار شود، به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد. به جای این مراسم، رویدادی آنلاین برگزار می‌شود که به معنای واقعی "Note-worthy” (قابل توجه، با اشاره به کلمه نوت) خواهد بود.

رویداد معرفی ردمی نوت 9 آنلاین خواهد بود

مانو کومار جین، مدیر شیائومی در هند، در حساب توئیتر خود اعلام کرده، باتوجه به گزارشات و از آنجاییکه مناطقی از کشور تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است، تصمیم گرفته‎اند که رویداد ماه مارچ را برگزار نکنند. بدین ترتیب طرفداران، اصحاب رسانه، کارکنان و شریکان تجاری در سلامت و امنیت باقی خواهند ماند.

این مراسم که حالا قرار است به صورت آنلاین برگزار شود، در شبکه‌های اجتماعی شرکت و وبسایت شیائومی، یعنی Mi.Com استریم می‌شود. باوجود اینکه این رویداد از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده، Jain اعلام کرد که این تصمیم در جهت کاهش ریسک ابتلای طرفداران شیائومی و خبرنگاران و کارکنان به ویروس کرونا گرفته شده است. اطلاعات بیشتر درخصوص معرفی گوشی‌های دیگر این شرکت در آینده اعلام خواهد شد.

ردمی اولین شرکتی است که به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از ویروس کرونا رویداد معرفی خود را در هند لغو خواهد کرد. این در حالیست که یکی از رقیبان این برند در هند، یعنی ریلمی قصد دارد در روز 5 مارچ، یعنی 2 روز دیگر از گوشی جدید خود Realme 6 رونمایی کند. هنوز هیچ اطلاع‌رسانی رسمی از اینکه آیا این شرکت قصد دارد رویداد روز پنجشنبه خود در هند را برگزار کند یا خیر، انجام نشده است. اما نمایندگان ریلمی اعلام کرده‌اند که بسیاری از خبرنگاران سفر خود را برای حضور در این مراسم به دلیل نگرانی از شیوع گسترده‌تر کروناویروس کنسل کرده‌ند.

به‌روزرسانی

ساعاتی پس از نگارش این مطلب، مدیرعامل شرکت ریلمی با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود اعلام کرد که این شرکت هم به‌دلایل مشابه با شیائومی از برگزاری رویداد حضوری انصراف داده و مراسم معرفی گوشی‌های سری ریلمی 6 روز پنجشنبه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از طریق یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار