کد خبر: ۲۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 02
همانطور که به روز رونمایی یعنی 6 مارس (16 اسفند) برای دو گوشی Find X2 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری منتشر می‌شوند تا دیدگاه بهتری نسبت به پرچمداران بعدی اوپو پیدا کنیم.
به گزارش آی تابناک : همانطور که به روز رونمایی یعنی 6 مارس (16 اسفند) برای دو گوشی Find X2 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری منتشر می‌شوند تا دیدگاه بهتری نسبت به پرچمداران بعدی اوپو پیدا کنیم. متأسفانه فعلا قادر نیستیم که تفاوت‌های دقیق CPH2020 یا Find X2 و برادر آن CPH2025 یا Find X2 Pro را تشخیص دهیم. اگر شایعات قابل باور باشند این دو دستگاه از قابلیت‌های بسیار مشابهی استفاده می‌کنند که می‌توانیم از جمله نرخ نوسازی 120 هرتز را مثال بزنیم. امروز اما ما شاهد یک شایعه دیگر هستیم که مشخصات Oppo Find X2 Pro را نشانمان می‌دهد.
Oppo Find X2 Pro

همانطور که بسیاری از منابع اشاره کرده‌اند، نمایشگر هر دو دستگاه Find X2 قرار است فوق العاده باشند. ظاهرا نسخه Pro از یک پنل 6.7 اینچی QHD با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمس 240 هرتز بهره می‌برد. نمایشگر نسخه Pro که ساخت سامسونگ است به نظر قادر خواهد بود که رفرش ریت 120 هرتز را در وضوح اصلی QHD ارائه کند. باید اشاره کنیم که در حال حاضر پرچمداران سری Galaxy S20 سامسونگ تنها می‌توانند ترکیب 120 هرتز + FHD را فراهم کنند.

دوربین‌های پریسکوپی برای سال 2020

صحبت از Find X2 Pro و خانواده Samsung Galaxy S20 شد، مشخصات جدید از فلیم برداری Full HD با 120 فریم بر ثانیه خبر می‌دهند اما اشاره‌ای به قابلیت 4K و 8K نشده. اگر چه با توجه به حضور چیپست یکسان Snapdragon 865 ما تنها می‌توانیم فیلم برداری 8K با 24 فریم بر ثانیه را تصور کنیم. در بحث دوربین Find X2 Pro از یک جفت دوربین 48 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX689 برای ماژول اصلی و IMX586 برای لنز فوق عریض استفاده می‌کند.

در آخر ما شاهد یک ماژول 13 مگاپیکسلی با سنسور Samsung S5K3M5 ISOCELL هستیم که انتظار می‌رود زوم هایبرید 5 برابر را از طریق یک ماژول پریسکوپی فراهم کند. برای بخش جلو یک واحد سلفی 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که این بار متأسفانه (یا خوشبختانه) به شکل پانچ شده در نمایشگر طراحی شده و خبری از پیکربندی داخل بدنه و بالا جهنده مانند مدل اصلی Oppo Find X نیست.

Oppo Find X2 Pro
Oppo Find X2 Pro

در مشخصات Oppo Find X2 Pro همچنین به باتری 4260 میلی آمپری با شارژ فوق سریع 65 وات اشاره شده است که البته مدت‌هاست شاهد شنیدن این اعداد هستیم. در ادامه ما می‌توانیم میزان محافظت IP68، بلندگوهای دو گانه و یک X-axis linear motor را شاهد باشیم که ظاهرا یک انجین ویبره پیشرفته است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار