کد خبر: ۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 01
بالأخره پس از این که مدت‌ها مسئولان بخش پشتیبانی سامسونگ اعلام می‌کردند برای دو گوشی گلکسی اس ۸ و نوت ۸ به‌روزرسانی اندروید ۱۰ عرضه می‌شود، این شرکت کره‌ای تایید کرد که این دو پرچم‌دار قدیمی، پس از اندروید ۹ (پای) دیگر آپدیت جدیدی دریافت نمی‌کنند.
به گزارش آی تابناک : بالأخره پس از این که مدت‌ها مسئولان بخش پشتیبانی سامسونگ اعلام می‌کردند برای دو گوشی گلکسی اس ۸ و نوت ۸ به‌روزرسانی اندروید ۱۰ عرضه می‌شود، این شرکت کره‌ای تایید کرد که این دو پرچم‌دار قدیمی، پس از اندروید ۹ (پای) دیگر آپدیت جدیدی دریافت نمی‌کنند. 

البته ما هم توقع عرضه‌ی اندروید ۱۰ برای این گوشی را نداشتیم،‌ هر چند صحبت‌های مسئولان سامسونگ با مشتریان در این باره ضد و نقیض بود. البته که عدم عرضه به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید برای هیچ یک از این دو گوشی ناراحت کننده است اما چون که این دو گوشی حدود سه سال پیش عرضه شده‌اند، چنین موضوعی منطقی است.

به تأیید وب‌سایت SamMobile، دو گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ و نوت ۸ به‌روزرسانی OneUI 2.0 که به همراه اندروید ۱۰ است را دریافت نمی‌کنند اما به‌روز‌رسانی‌های امنیتی برای هر دوی ‌آن‌ها منتشر می‌شود و در کل چیزی غیر از این را نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم.

احتمالاً هنوز کاربران زیادی از یکی از این دو پرچم‌دار استفاده می‌کنند و چنان چه می‌خواهند از اندروید ۱۰ بهره مند شوند باید به فکر ارتقای گوشی‌شان باشند. متأسفانه چنین خبرهایی از تراژدی‌های دنیای اندروید به حساب می‌آیند.

Samsung-Galaxy-S8-and-Note-8-wont-be-upgraded-to-Android-10.jpg

گلکسی اس ۸ سامسونگ در اسفند ۹۵ معرفی شد و در آن زمان طراحی نوآورانه‌ای داشت. از مشخصات فنی آن می‌توان به صفحه نمایش Infinity با اندازه ۵/۸ اینچی و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل از نوع Super AMOLED و اگزینوس ۸۸۹۵ و یا اسنپ‌دراکون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی با اندروید ۷.۰ (نوقا) عرضه شده بود.

gsmarena_011.jpg

گلکسی نوت ۸ هم در شهریور ماه ۹۶ معرفی شده و نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ به همراه قلم S Pen به حساب می‌آمد. این گوشی دارای صفحه نمایشی نسبتاً بزرگ ۶/۳ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بود. در بخش سخت‌افزار هم، همان اگزینوس ۸۸۹۵ به همراه ۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وجود داشتند. گلکسی نوت ۸ هم مثل برادر سری اس خود با اندروید ۷.۱.۱ (نوقا) قابل خرید بود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار