کد خبر: ۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 29
به گزارش آی تابناک : با وجود این که امسال کنگره‌ی جهانی موبایل به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید، انجمن GSM به رسم هر ساله‌اش بهترین گوشی‌های هوشمند را در ۸ گروه اعلام کرد که البته مهم‌ترین آن‌‌ها عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۹ بود که به گوشی وان‌پلاس 7T پرو که البته شایسته آن بود اعطا شد. 

gsmarena_000.jpg

۱۶ داور این اتحادیه درباره انتخاب‌شان گفته‌اند:

از نظر تکنولوژی به کار رفته، برتری این گوشی هوشمند نسبت به بقیه رقبا به دلیل داشتن بالاترین سرعت پردازشی، فرایند شارژ بسیار سریع و البته تجربه نرم‌افزاری عالی غیر قابل انکار است. این گوشی تمام قابلیت‌های ممکن را در کنار قیمتی قابل خرید برای همگان با هم ارائه کرده و البته شرکت سازنده نیز باید به خاطر استراتژی‌اش در ورود به بازار و موفقیت در آن تحسین گردد.

هچنین به نظر می‌رسد که هیئت داوری علاوه بر گوشی، تحت تأثیر نحوه‌ی قیمت‌گذاری این گوشی و البته رویکرد کلی شرکت وان‌پلاس در بازار گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌اند.

oneplus-7t-pro-0.jpg

گوشی وان‌پلاس 7T پرو مهر ماه امسال با صفحه نمایشی ۶/۶۷ اینچی QHD پلاس و تمام صفحه با نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی، اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی سریع UFS 3.0، دوربین سه گانه ۴۸ (واید)، ۸ (تله فوتو)، ۱۶ (اولتراواید) مگاپیکسلی در قابی بیضی شکل در وسط قاب پشتی شیشه‌ای و مات، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ‌-آپ، سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌ی فوق‌العاده سریع و قیمت ۶۳۵ دلاری عرضه شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار