کد خبر: ۲۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 26
فوجی فیلم یکی از مطرح‌ترین سازندگان دوربین‌های حرفه‌ای در دنیاست. این کمپانی اخیرا از جدیدترین دوربین میرورلس خود رونمایی کرده و با بروزرسانی‌هایی که در این دوربین شاهد هستیم، آن را به یک دوربین همه‌کاره تبدیل می‌کند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به فوجی فیلم X-T4.
به گزارش آی تابناک : فوجی فیلم یکی از مطرح‌ترین سازندگان دوربین‌های حرفه‌ای در دنیاست. این کمپانی اخیرا از جدیدترین دوربین میرورلس خود رونمایی کرده و با بروزرسانی‌هایی که در این دوربین شاهد هستیم، آن را به یک دوربین همه‌کاره تبدیل می‌کند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به فوجی فیلم X-T4.

فوجی فیلم X-T4 بدنه‌ای نه چندان بزرگ‌تر از نسل قبلی یعنی X-T3 دارد. تفاوت اصلی این دوربین با نسل قبلی خود، وجود لرزشگیر تصویر داخل بدنه یا IBIS است که به کاربر کمک می‌کند عکس‌هایی بسیار بسیار دقیق و بدون لرزش را ثبت کند. اضافه شدن این قابلیت مزیت دیگری نیز دارد و آن‌ها بهره‌مندی کاربر از تمامی لنز‌های این کمپانی ژاپنی است، زیرا تنها تعدادی از لنز‌های فوجی فیلم، به لرزشگیر تصویر مجهز شده‌اند.

فوجی فیلم X-T4

همچنین اگر فکر می‌کنید که لرزشگیر داخل بدنه به تنهایی نمی‌تواند نیازهایتان را مرتفع کند، فوجی فیلم X-T4 گزینه اضافی لرزشگیر دیجیتالی را نیز در اختیارتان قرار داده تا حداکثر ثبات را به عکس‌های شما هدیه دهد. البته فراموش نکنید که استفاده از این حالت، باعث می‌شود حدود ۱۰ درصد از فریم شما کراپ شود. قابلیت‌های فیلم‌برداری فوجی فیلم X-T4 نیز از نسل قبل بی‌تغییر مانده است. یعنی شما همانند گذشته می‌توانید تا ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کنید. فیلم‌برداری صحنه آهسته نیز در این دوربین تعبیه شده و قادر خواهید بود با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن FHD، از هر صحنه سریعی فیلم‌برداری کنید.

فوجی فیلم X-T4

تغییر بزرگ بعدی فوجی فیلم X-T4 نسبت به نسل قبلی، افزایش رزولوشن نمایشگر لمسی پشت آن است که اکنون از ۱.۶۲ میلیون نقطه پشتیبانی می‌کند و به جهات مختلف نیز می‌چرخد. منظره‌یاب الکترونیکی نیز مانند گذشته تغییر آنچنانی نکرده ولی اکنون از نرخ رفرش ۱۰۰ هرتزی بهره می‌برد تا در مواقع نیاز، تصویری روان را در اختیارتان بگذارد.

سنسور فوجی فیلم X-T4 نسبت به گذشته تغییر نکرده و همان سنسور CMOS کراپ ۲۶.۱ مگاپیکسلی نسل قبلی است. البته سرعت تصویربرداری پشت سر هم در این دوربین به ۱۵ فریم بر ثانیه بهبود یافته و همچنین الگوریتم‌های فوکوس و ردیابی صورت و چشم نیز بازنویسی شدند. دوربین فوجی فیلم X-T4 با قیمت بدنه ۱۷۰۰ دلار و با قیمت بدنه و لنز ۵۵-۱۸ یا ۸۰-۱۶، به ترتیب ۲۱۰۰ و ۲۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار