کد خبر: ۲۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 26
سونی در هفته گذشته از سه محصول جدید خود رونمایی کرد. البته در خصوص قیمت گوشی اکسپریا 1 II ، اکسپریا 10 II و L4، زمان عرضه و حتی بازاری که قرار است این گوشی‌ها در آنجا ارائه شوند، اطلاعاتی منتشر نشد.
به گزارش آی تابناک : سونی در هفته گذشته از سه محصول جدید خود رونمایی کرد. البته در خصوص قیمت گوشی اکسپریا 1 II ، اکسپریا 10 II و L4، زمان عرضه و حتی بازاری که قرار است این گوشی‌ها در آنجا ارائه شوند، اطلاعاتی منتشر نشد. اما حالا در  جدیدترین اخبار این اطلاعات در دسترس قرار گرفته است.

قیمت گوشی اکسپریا 1 II ، اکسپریا 10 II و L4

اکسپریا 1 II که پرچمدار جدید سونی در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود، در سه ماهه دوم سال 2020 در رنگ‌های مشکی و بنفش به بازار خواهد آمد. قیمت این گوشی در بازار اروپا رقم سرسام‌آور 1200 یورو خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که این گوشی در نسخه 4G ارائه نمی‌شود. تنها یک نسخه 5G از این Xperia 1 II با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی موجود خواهد بود که در این نسخه هم امکان افزایش حافظه از طریق microSD وجود خواهد داشت.

اکسپریا 10 II سونی هم قرار است در سه ماهه دوم سال 2020 به بازار خواهد آمد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید تولید می‌شود. اکسپریا 10 مارک 2 که فقط نسخه 4G خواهد داشت با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 370 یورو  به فروش خواهد رسید.

اکسپریا L4 هم که زودتر از دو گوشی دیگر معرفی شده بود، در سه ماهه دوم سال به بازار عرضه می‌شود. این گوشی 200 یورو قیمت خواهد داشت و انتخاب کاربران میان رنگ‌های مشکی و آبی خواهد بود. Xperia L4 سونی در حال حاضر تنها در یک نسخه با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

البته یک رسانه فرانسوی اعلام کرده بود که این گوشی‌ها در بهار به بازار ارائه خواهند شد، اما با این حال شانس کمی وجود دارد که ما محصولات جدید سونی را تا پایان ماه مارچ ببینیم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار