کد خبر: ۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 25
یک هفته دیگر و باز هم بازی‌های رایگان جذابی که از سوی فروشگاه اپیک در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. یکی از نسخه‌های سری فرقه قاتلین یعنی Assassin’s Creed Syndicate جزوی از بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : یک هفته دیگر و باز هم بازی‌های رایگان جذابی که از سوی فروشگاه اپیک در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. یکی از نسخه‌های سری فرقه قاتلین یعنی Assassin’s Creed Syndicate جزوی از بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک می‌باشد.

ماجراهای این بازی در سال 1868 و شهر لندن اتفاق می‌افتد، درست در میان انقلاب صنعتی. این نسخه شروع دوباره‌ای برای این سری بود بعد از آن که Assassin’s Creed Unity با امتیاز پایین در متاکریتیک بسیار ناموفق عمل کرد.

Assassin's Creed Syndicate

همچنین شما می‌توانید بازی Faeria را نیز به عنوان دیگر عنوان رایگان دریافت کنید که یک بازی جمع آوری کار از توسعه دهندگان Abrakam است و امتیاز بسیار قابل احترام 81 در متاکریتیک و میانگین امتیاز 7.6 را از کاربران دریافت کرده تا در هر دو زمینه جلوتر از Syndicate قرار گیرد. گیم پلی ترکیبی از Catan و Heartstone است. این بازی شامل حالت تک نفره و حالت‌های رقابتی PvP می‌شود تا رقابتی جذاب را برای کاربران فراهم کند، بنابراین می‌توانید بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک را به کلکسیون بازی‌های خود اضافه کنید.

بازی Faeria
بازی Faeria





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار